vrijdag 15 augustus 2014

About me

Mijn naam is Dina

En ik ben geboren in 1994

Als ik zou moeten kiezen luister ik het liefst naar There For Tomorrow, maar als ik niet vanuit jeugdsentiment zou spreken zou ik zeggen: James Bay, This Wild Life, of Forever The Sickest Kids.

Op een perfecte dag eet ik het liefst Frietjes! :D

Soms kan ik niet bloggen omdat ik bezig ben met mijn studie: Nederlandse Taal en Cultuur of omdat ik aan het werk ben in de allergezelligste brasserie van de wereld (:

In mijn leven buiten het internet doe ik het liefst Trompet/bugel spelen bij de studentenharmonie en bij mijn thuisfanfare, heerlijk paardrijden door de bossen of hardlopen.

Deze film zou nog in de bios moeten draaien: Ik kijk bijna nooit film, maar mijn all time favorite is toch echt Grease.

Dit boek is echt een aanrader: De historie van mejuffrouw Sarah Burgerhart van Betje Wolff en Aagje Deken! Ik vind het zelf een geweldig boek, maar ik weet niet of ik deze aan jullie kan aanraden (staat wel heel mooi op je leeslijst! ;)). Eline Vere van Couperus vind ik ook erg goed, maar daar moet je ook je tanden in zetten.

De altijd mooie James Bay
Met deze ster zou ik graag een beschuitje willen eten: James Bay! Man, man, man wat een vent!(: Lange, donkere haren, skinnyjeans en hij speelt gitaar, enough said!


Met dit accessoire maak ik mijn outfit af: Mijn septumpiercing voegt altijd net even iets meer toe aan mijn kledingstijl. 

Als ik een wereldreis zou maken, dan begin ik in IndonesiĆ«! Na het lezen van Max Havelaar, Heren van de Thee en Het Journael van Bontekoe zou ik nergens anders meer heen willen, dan naar 'De Oost'.

Dit staat bovenaan op mijn bucketlist: Ik zou graag een festival (mede) willen organiseren. Meewerken aan iets groots als Lowlands of Pinkpop moet toch wel een kick geven!

Tot slot zou ik jou deze levensles nog mee willen geven:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten