maandag 18 augustus 2014

About me

Ik ben Marit

En ik ben geboren in 1995

Ik luister het liefst naar Ed Sheeran

Op een perfecte dag eet ik het liefst PIZZA!

Soms kan ik niet bloggen, omdat ik bezig ben met mijn studie Social Work. Daarnaast turn ik ook 2 dagen in de week en geef turnles aan kinderen tussen 4 en 11 en ik speel saxofoon bij een fanfare.

In mijn leven buiten het internet plan ik altijd wel iets. Ik heb nu bijna 1.5 jaar een vriend en ik hou ervan om met hem of mijn vriendengroep af te spreken. Of ik neem wat tijd voor mezelf en lees een boek, fotografeer of ruim ik mijn klerenkast op

Deze film zou nog in de bios moeten draaien: Alle HARRY POTTER films!
Dit boek is echt een aanrader: Looking for Alaska van John Green (eigenlijk wilde ik hier ook Harry Potter neerzetten, maar dat vond ik saai. haha)

Mijn favoriete kledingstuk: mijn TOMS! Deze schoenen zitten zo lekker! 

als ik een wereldreis zou maken dan begin ik in: AUSTRALIË! In mijn derde jaar kan ik met stage ook naar Australië en dat wil ik! Ik hoop dat het me lukt om het te regelen (:

dit staat bovenaan op mijn bucketlist: Zoveel mogelijk landen van de wereld zien! Ik hou ervan om te reizen, maakt niet uit waarheen, maar ik wil zoveel mogelijk verschillende landen zien!

Funny Fact: Ik heb een angst voor vogels! Ze hebben vleugels en een snavel, dat ze maar zo ver mogelijk bij mij uit de buurt blijven.

En dan wil ik dit nog als afsluiting zeggen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten