donderdag 20 november 2014

Lieve Krul; Feestjes!(:

Lieve Krul,

Zoals je weet had ik afgelopen week niet één, maar twee feestjes ter ere van mijn verjaardag!(: Het pre- en after-master-voorlichtingsavond-feestje vond afgelopen donderdag in mijn studentenkamertje plaats, onze vierjaardag hielden we zaterdag. Het waren beide super gezellige feesten en ik zal ze hier, speciaal voor jou, in geuren en kleuren beschrijven.

Pre- en after-mastervoorlichtingsavond-feestje

Heel lelijke bedroom-selfie >.<
Voorafgaand aan de mastervoorlichtingsavond op de unie, waren we met z'n allen bij de snackbar tegenover mijn studentenhuis gaan eten. Ze hebben daar namelijk heerlijke friet speciaal! Direct daarna zijn we snel naar de unie gefietst voor onze mastervoorlichtingen. Samen met een paar andere feestgangers bezocht ik de master Linguïstiek en de master Communicatiewetenschappen. Beide zijn het zeer interessante masters. Jammer genoeg heb ik nog meerdere masters op het oog. Het zal dus nog moeilijk worden om een juiste beslissing te nemen... Veel tijd had ik echter niet om stil te staan bij mijn toekomst. Op de masteravond zelf kregen we als een gratis drankje aangeboden, hier zijn we dan ook het after-master-voorlichtingsavond-feestje begonnen.

Eenmaal op mijn kamer werden de blikjes bier opengetrokken en de glazen met wijn gevuld. De cadeaus werden opengemaakt. Er werd gekletst, gelachen en gezongen, zoals dat op ieder gezellig, authentiek feestje gaat. Hoe later het werd, hoe fouter onze muziekkeuze was. Uiteindelijk waren de Brabanders keihard aan het meezingen met Guus Meeuwis terwijl wij als Limburgers mee zaten te brullen op bekende carnavalshits. Het niveau daalde met de minuut, wat betekende dat het tijd was om naar de stad te gaan.

Jammer genoeg waren we allemaal zo kapot van een hele dag colleges, een voorlichtingsavond en keihard schreeuwen en zingen, dat we het maar tot drie uur volgehouden hebben. Eenmaal thuis viel ik ook direct als een blok in slaap...
Groepsfoto!<3


Vierjaardag

Een ware #foodgasm foto(:
Het feest zaterdag was van een heel andere koek, We deelden ons feest met z'n vieren, daarom besloten we van tevoren met de vier jarigen samen te koken en te eten. Na een speurtocht naar alle ingrediënten, gingen we als vier echte keukenprinsessen aan de slag. Tot onze verbazing smaakte de minimalistische pasta die we hadden gemaakt heerlijk. Gelukkig, want een goede bodem konden we wel gebruiken.

Na half negen begonnen onze eerste gasten binnen te druppelen. Niet alleen onze vaste vriendengroep, maar ook studie-, fanfare- en internetvrienden kwamen onze verjaardag vieren. Ik had nooit gedacht dat ik op mijn eigen feestje nieuwe mensen zou ontmoeten...;p

Toen we zo ongeveer compleet waren, was het tijd voor de cadeaus. Het meest interessante cadeau kregen we van Rick en Tom. De twee overhandigden ons namelijk een grote doos met lolly's, kaarsjes en een deurbel erop geplakt. Bij de doos kregen we zo'n plastic handschoen die je gratis krijgt op een tankstation. De doos zat vol met bladeren (en beestjes die nog tussen de bladeren zaten) en met z'n vieren moesten we grabbelen naar ons cadeau. Onderin de doos vonden we een wc-rol, pasteibakjes, een fleece dekentje en tomatenpuree... Geweldig...
Gezellig!

Zelf ben ik niet tot het einde gebleven, ik moest de dag erna gewoon weer vroeg opstaan om te gaan werken... Een beetje jammer, maar ik was na alle drukte en feestjes echt niet in een yolobui...  
Afgelopen maandag was ik helemaal kapot, maar het was het slaaptekort dubbel en dwars waard!

Liefs,


ps: De rest van de cadeaus die ik gekregen heb, laat ik een ander keertje zien, want ik heb nog niet alles... (iets met te laat besteld enzo...:P)
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten