donderdag 6 november 2014

Lieve Krul; Jarig

Lieve Krul, 

Vannacht word ik alweer 20! Ik voel me zooo oud... Net als oma vraag ik me af  'waar de tijd toch is gebleven?' en net als mama wil ik weten wat er nog van me gaat worden. Ik zit vanavond niet in de kroeg met vrienden, die konden allemaal niet, dus ook ik heb een eenzaam feestje... ofja eenzaam, ik schrijf deze brief aan jou, dat is niet zo eenzaam. :p

Nog drie minuten en dan mag ik nergens meer opschrijven dat ik 19 jaar ben. De laatste keer dat er een 2 in mijn leeftijd zat, was op mijn 12de en nu moet ik 10 jaar lang een 2 gebruiken. Ik heb het gevoel dat ik steeds serieuzer over mijn toekomst moet gaan nadenken, niet meer onbezorgd school af maken en dan wel zien waar het schip strandt. Er moeten honderd dingen tegelijk gebeuren en iedereen laat je maar aan je lot over. Zoek het je maar uit.

12 uur, precies nu;p. Je appt al!(: haha dankje, je bent de eerste!<3

Ik voel me, net als op andere verjaardagen niet heel anders dan twee minuten geleden... Maar ik voel me wel anders dan vorig jaar, en al heel anders dan twee jaar geleden... Een hoop is verandert, een hele hoop.

Ik ben nu al helemaal thuis in mijn studentenstad, ik heb het geluk dat ik naast mijn vriendinnetjes hier, ook nog in mijn geboortedorp de beste vriendinnen ooit heb. Ik maak steeds nieuwe dingen mee en heb ingezien dat ik erg heb geleerd van gebeurtenissen in het verleden. Ik voel me op dit moment een beetje vervreemd van alles... heel gek. Wie ben ik, wat wil ik, waar sta ik voor? pfffff waarom houd ik me hiermee bezig...

Ik denk dat ik melancholisch word van verjaardagen en ouder worden, ik moet er maar even een nachtje over slapen. Morgen ga ik lekker stappen! Dit gekke gevoel zal dan wel snel over zijn.

Een dikke kus terug!
Liefs,
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten