donderdag 13 november 2014

Lieve Krul; speuren

Lieve Krul,

Geen verjaardag, maar vierjaardag. Fout hè?;p
Het vervelende verjaardagsgevoel is gelukkig weer weg. Het is tijd voor feest!(: Niet alleen morgen, maar ook zaterdag staan mij dansjes, vrienden, hapjes en drankjes te wachten. Samen met een studiegenootje geef ik een pré- en aftermastervoorlichtingsavond-feestje (zo da's een mond vol...) en met mijn vriendinnen thuis geven we een heuse vierjaardag.

Al de hele week ben ik bezig met schrijven, foto's zoeken en muziek luisteren, want alle jarigen verdienen een persoonlijk cadeau. Wat deze knutsels zijn, ga ik nog niet verklappen, ze zouden het via jou te weten kunnen komen...

Het was niet niks om al het materiaal bij elkaar te sprokkelen. Ik bezocht niet alleen de oudste gedeeltes van Facebook, ook profielen waar ik nooit meer een blik op zou willen werpen, moest ik onder de loep nemen. Op zoek naar de bijpassende foto's kwam ik nog bijna tot een punt,
dat ik alles zou verraden en berichtjes zou gaan sturen... Gelukkig kon ik me inhouden; it's not worth it.

Kleine teleurstelling dus, het wordt nu allemaal minder perfect dan ik in gedachte had....

Nog een kleine teleurstelling van afgelopen week, is misschien achteraf eigenlijk wel een beetje grappig. Al een tijdje luister ik naar een soort indiebandje genaamd Pegasus Bridge. Ik werd helemaal verliefd op hun akoestische versie van het nummer Yoko. Gisteren besloot ik meer van hun nummers te beluisteren. Ik vond ze zo goed dat ik de band wilde toevoegen op Facebook. Ik was helemaal blij dat ik een 'nieuw bandje' had gevonden, totdat ik erachter kwam dat ze sinds 2012 al niet meer bestaan... bummer...

Ik dring je lekker op met het prachtnummer Yoko, zodat je mijn pijn snapt :p. 


Onder het genot van dit heerlijke stukje akoestisch werk, ga ik nog snel even verder met mijn verjaardagscadeautjes (ze moeten vrijdag alle drie af!:O). Ik houd je op de hoogte over mijn feestjes!(:

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten