woensdag 31 december 2014

Lieve Krul; Tot volgend jaar

Lieve Krul,

Morgen 1 januari 2015, kom jij eindelijk weer naar het diepe zuiden van Nederland!(: Morgenavond kan ik je weer in mijn armen sluiten, eindelijk! Dit is dus mijn allerlaatste brief naar jou. Eigenlijk vind ik het stiekem wel jammer dat ik niks meer voor je op papier kan zetten, maar ik zie ook uit naar een echt face to face gesprek. Geen verwarrend socialmedia gekletst, geen internetmisverstanden meer en geen What's App ruzie om niks.

Wat 2015 mij gaat brengen, blijft nog één groot gesloten boek. New years resolutions zijn zo 2014, ik ga gewoon het hele jaar over me heen laten komen. Ik zie wel waar nieuwe wegen openen en andere zich sluiten. Ik heb vooral zin in de zomer, lekker op vakantie, festivals bezoeken en genieten van mooi weer (ofja, in ieder geval geen sneeuw)... Samen gaan we er een mooi jaar van maken, daar ben ik helemaal zeker van!

Ja Krul, de woensdagavond zonder jou in mijn hoofd én op papier doorbrengen, zal even wennen zijn, maar ik heb genoeg nieuwe ideeën waar ik mijn tijd aan kan besteden. Ik ga er nu nog niets over zeggen, dat zie je wel in 2015.

Eigenlijk was dit briefje niet echt nodig, want ja, morgen ben je er toch, maar stiekem wilde ik je ook via dit medium een goede overgang naar het nieuwe jaar wensen, en onthoud: Niet te laat en niet te zaat! Want je mag je vlucht morgen niet missen!

Een laatste, dikke liefs en tot volgend jaar!(:



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten