donderdag 18 december 2014

Lieve Krul; Riptide

Lieve Krul,

Eerst was ik overal bang voor. Ik durfde niet naar de tandarts en hield altijd een lampje aan in het donker. Ik durfde nooit met iemand te praten, zelfs niet met knappe mannen als jij. Ik weet niet meer precies wat er gebeurde die avond, ik stond gewoon opeens gezellig met je te kletsen en nu zien al mijn vrienden groen van jaloezie, want jij bent ook de man van hun dromen.

We gingen naar zo'n film. waarvan ik dacht dat jij die wel leuk zou vinden. Ik weet niet meer welke... Iets met een man die stopte met zijn baan en naar New York verhuisde... Er zat ook nog een cowboy in, die zich verstopte voor zichzelf, en een vrouw die door iedereen op een voetstuk werd geplaatst. Er was geen happy end, dat weet ik wel nog heel zeker. De man en de vrouw gingen namelijk uit elkaar.
 
Gelukkig zijn wij wel nog bij elkaar en ik wil graag weten of je nog bij me zal blijven? Ik zou namelijk niet weten hoe ik zonder jou nog verder moet. Jij bent eigenlijk heel far out of my league en je zou naar mijn mening ook makkelijk met je hoofd op tv kunnen.

Het moment dat ik wist dat je echt bij mij hoorde, was toen we samen naar het strand gingen. Je rende naar de branding, ging steeds dieper het donkere water in. Toen wist ik, dat ik altijd aan jouw kant zou willen staan. Ik wist dat ik van je hield, toen je dat ene nummer zong, waarvan je de tekst niet kende. Ik was wel een beetje verontwaardigd, want het was mijn lievelingsnummer dat jij verkeerd zong.






Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten