woensdag 21 januari 2015

Project 365 - week 1

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe ideeën.

Project 365 is een nieuw 'project' wat ik dit jaar erin houd. Zo ongeveer iedere dag maak ik een foto  waar ik iedere week een blogpost van maak. Vandaag mag dan het lint doorgeknipt worden, want hier is de eerste post.


Dag 1- DINSDAG
Vandaag was ik de kok des huizes! Spruiten, spekjes, ui en knoflook links en aardappelen rechts. Het was nog lekker ook! NYR nummer 37!

Dag 2 - WOENSDAG
Deze zomer ga ik met vrienden op vakantie naar PORTO en ik mijn moeder had deze kaart bij de vakantiebeurs gevonden. Toen kon ik het dus niet laten om alvast leuke plekjes op te zoeken! 
NYR nummer 86 wordt voorbereid!

Dag 3 - DONDERDAG
Een random moment van fotografie toen ik mijn broertje naar het sporten moest brengen.

Dag 4 - VRIJDAG
 Een ander random moment van fotografie toen ik op de weg terug was van school. Ik stond met mijn auto stil te wachten tot een andere auto langs was en ik kon het niet laten om even een foto te maken.

Dag 5 - ZATERDAG 
De foto's van mijn turnwedstrijd die ik in december gehad heb.

Dag 6 - ZONDAG
Jammer genoeg is er geen kindje geboren bij mij in de buurt. Mijn moeder kwam opeens aan met een pak roze en een pak blauwe muisjes. Waarom zou je ze ook alleen mogen kopen als iemand geboren is, toch?

Dag 7 - MAANDAG
Mijn nieuwe schoenen! Ik ben helemaal in love met mijn nieuwe laarsjes. Ze zijn zo comfi, van binnen zijn ze lekker zacht! Besteld op Boohoo.nl.


All pics are made by marit



Geen opmerkingen:

Een reactie posten