donderdag 8 januari 2015

Stories based on songs #1

Iedere week vertalen we een bekend (of minder bekend) nummer naar onze prachtige moedertaal. Sommige verhaaltjes  zullen veel op het origineel lijken, andere bevatten alleen maar een paar woorden uit het liedje. Weet jij welk nummer we deze week vertaald hebben?    


Misschien ben ik wel gek, of heel erg dom?
Ik denk, dat ik gewoon niet weet hoe ik iemand lief moet hebben…
Jij wist altijd alles, zei de mooiste dingen, maar wat was daarvan oprecht?
Mijn hart en mijn brein zijn erover uit.
Ik ben klaar met jou

Zonder jou kan ik lekker mijn eigen gang gaan, hoef ik geen rekening meer met je te houden.
Weet je, Jij moet later met iemand trouwen, die je voeten zal kussen en overal achter je aanloopt.
Stiekem hoop ik dat je later op je huwelijksreis dan toch nog even aan me denkt.
Huilen zal je dan niet, daar is je ego te groot voor.
Enkel de gedachte is genoeg.

Ik vraag me af, of je het wel erg zal vinden dat ik je alleen laat.
En of je er wel mee zou zitten, dat je mijn leven niet meer verlicht.

Je bent misschien dan wel heel erg knap, en je gezicht is echt mooi.
Je lach, die zou New York helemaal kunnen verlichten, zelfs wanneer alle stroom zou zijn uitgevallen.
Je zou zo op de cover van een tijdschrift kunnen staan, je lichaam is zo strak.
Het eerste dat mensen altijd zeggen is: wow, wat is jouw vriend knap!
Het is zo jammer, dat zo’n perfecte jongen als jij zo'n lelijk hart heeft.




Are you dying to know welk nummer dit is?
Klik dan hier voor het antwoord;D 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten