dinsdag 27 januari 2015

Project 365 - week 2

Project 365 gaat weer verder, deze week heb ik weer 7 nieuwe foto's voor jullie! 
Stiekem heb ik deze week de woensdag overgeslagen, maar ik heb op de zaterdag twee foto's, omdat dat toevallig zo uitkwam.

DAG 1 - Dinsdag
See no evil, hear no evil and speek no evil.
Dat is waar deze beeldjes voor staan, horen, zien, zwijgen. Iedereen kent de aap emoji wel, die hebben dezelfde betekenis als deze boedha's. Ik heb ze tijdens onze sinterkerstdobbel weten te vangen en sindsdien staan ze bij mij op de kast. Ik heb ze dus niet echt op mijn kast staan, omdat ik hier heilig in geloof, maar vooral omdat ik ze toevallig gekregen heb en het wel leuk uitzag op mijn kamer. Boven de boeddha's hangen Chinese souvenirs die ik gekocht heb toen ik 3 jaar geleden in China was. Ook zie je het begin van Nepalese vlaggetjes die ik deze zomer gekregen heb.

DAG 3 - donderdag
De bloemetjes werden op tafel gezet vandaag. Mam had mooie tulpen gekocht en er was wat extra kleur in huis. Ik kon het natuurlijk niet laten om hier even een foto van te maken.

DAY 4 - vrijdag
Mijn nieuwe jas is binnengekomen! Hij was in de aanbieding bij de H&M en ik kon hem gewoon niet laten liggen. Ik heb vroeger, lang geleden toen ik ongeveer 4 was, ook zo'n jas gehad. Het enige verschil met deze jas is, is dat deze geen Winnie de Poeh plaatje op de linker borst heeft. 

DAY 5 - zaterdag
HET SNEEUWDE ZATERDAG! Ik moest 's morgens vroeg opstaan om naar stage te gaan, dus overal lag nog verse sneeuw. Er waren nog bijna geen auto's op straat geweest en daar kwam ik met mijn fietsje aan. Het extra koude tochtje duurde daardoor iets langer, maar ik heb wel kunnen genieten van de eerste sneeuw. 
Later die dag zijn we naar buiten gegaan en hebben we met zijn alle een sneeuwpop gemaakt. Dit is een foto van de tuin met de ondergesneeuwde schommel in het midden.

DAG 5 - zaterdag deel 2
We hebben eindelijk geboekt! We gaan naar Porto deze zomer! 
Dit zijn de beste paintkunsten van Kristien die een foto van vorig jaar bewerkt heeft en palmbomen (ja die oranje strepen) erbij getekend heeft. NYR nummer 86 is nu dus officieel!


DAY 6 - zondag
Zondag had mam een super heerlijk zalmtaartje gemaakt! Er zit gerookte zalm, courgette, knoflook, rucola en surimi in stukjes in dit taartje. Dit is een recept dat ze gevonden heeft bij de Lidl en het is een echte aanrader. Het recept van het zalmtaartje is gewoon op de site te vinden.


DAG 7 - maandag
Ik kan geen genoeg krijgen van de jas die ik gekocht heb. Ik ben er helemaal verliefd op, maar hij is nog net te koud om buiten als jas te dragen. Dus wat ik nu doe als ik thuis kom, is ene jas uit en deze jas aan. Hij zit zo fijn, lekker fluffy!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten