dinsdag 13 januari 2015

About me

Ik ben Kristien

En ik ben geboren in 1993

Ik luister het liefst naar: Me één laten kiezen is niet oké, dus ik heb er hier een paar hahaThe beatles, Nirvana, The Smiths, Pierce the veil, Deaf Havana,  The band perry, The Kooks, Bob Marley etc...

Op een perfecte dag eet ik het liefst Mcdonals(en chips en ijs)

Soms kan ik niet bloggen, omdat ik bezig ben met mijn studie Kunstzinnige therapie. De opleiding vraagt veel van mijn tijd en energie. 

In mijn leven buiten het internet doe ik vrijwel niks haha, ik kijk meestal series of films en soms spreek ik met vrienden af. Ik spendeer het liefst mijn vrije tijd in bed. Ook vind ik het leuk om te reizen en de natuur in te gaan. Ik heb penpals over de hele wereld naar wie ik brieven schrijf.

Deze film zou nog in de bios moeten draaien: She's the man

Dit boek is echt een aanrader: Ik ben net klaar met The bell jar van Sylvia Plath, die vond ik zelf geweldig. Christiane F vond ik ook een heel mooi boek(die heb ik gewoon in het Nederlands gelezen).

Mijn favoriete kledingstuk: Mijn onesie en hoodies(als het sociaal acceptabel was zou ik m'n onesie elke dag naar school aan doen haha. Ik heb het één keer gedaan maar het voelde meer oncomfortabel dan comfortabel. Oops...)

Als ik een wereldreis zou maken dan begin ik in: Engeland, Schotland, Noorwegen en Zweden. Ook zou ik heel graag naar Vietnam, India, Nieuw-Zeeland en Australië willen gaan.

Dit staat bovenaan op mijn bucketlist: Leven in een klein huisje in the middle of nowhere in Engeland waar ik de hele dag boeken lees, schrijf en door de natuur wandel. En waar ik natuurlijk ook konijntjes heb om mee te knuffelen. 

Funny Fact: Ik heb 6 tattoos en één piercing

Tot slot zou ik jou deze levensles nog mee willen geven:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten