zondag 10 mei 2015

Project 365 - week 14, 15, 16

Deze maand heb ik het super druk gehad, hierdoor heb ik geen tijd gehad om project 365 te posten. Daarom maak ik deze week even een samenvatting van week 14, 15 en 16.


Het lekker weer komt er aan! Het benen-scheer-weer is er weer, want de rokjes kunnen weer zonder panty aangetrokken worden. Het mag nog wel iets warmer worden, maar dit is een top begin! 


Ik kon het weer eens niet laten, om een pakketje bij Boohoo te bestellen. De zon begon weer te schijnen en toen ik deze zonnebril tegenkwam kon ik het niet laten om deze te bestellen. Ook had ik een sportlegging besteld en die zit echt super fijn!



Ik ben met mijn moeder en broertje naar Maastricht gegaan om te winkelen. Vooral mijn broertje die had nieuwe kleding nodig, want die is overal uitgegroeid. Op de linkse foto zie je een groene smoothie van de V&D. We waren hier gaan lunchen en zaten op het dakterras te genieten van de zon. Normaal zou ik niet snel voor de groene smoothie kiezen, maar ze waren deze keer in de aanbieding en ik dacht: Doe eens gek. Hij smaakte super lekker. Op de rechtse foto zie je een bandje dat aan het spelen was in de winkelstraat. Geen idee hoe ze heten, maar ze speelden hele leuke gezellige muziek, er stonden dan ook een heleboel mensen te kijken.


Mijn heerlijke zelfgemaakt Griekse salade. Er zit komkommer, tomaat, sla, olijven, feta, ui, olijfolie, azijn en slakruiden in. 


Mijn moeder had nieuwe planten gekocht die ze voor het raam kon neerzetten. Ik weet niet hoe ze heten en mijn moeder is het vergeten, maar ze zien er wel leuk uit. Jammer genoeg zijn ze nu helemaal verwelkt, omdat vergeten zijn de bloemen water te geven.




Ik ben samen met mijn moeder en broertje naar de musical Billy Elliot geweest. Een super leuke musical met mooie muziek en dans! Van tevoren zijn we natuurlijk even het strand opgelopen zoals op de eerste foto te zien is. Op de laatste foto zie je ons avondeten. We zijn in een visrestaurant aan de boulevard gaan eten.


Zoals je al eerder op het blog hebt kunnen zien, zijn Dina en ik in Utrecht naar het songbird Festival geweest. We hadden ons hier meteen een dagje Utrecht aan vastgeplakt en de toerist uitgehangen in de stad. Het weer viel jammer genoeg een beetje tegen, maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben gegeten bij Florin een Engelse Pub en dat smaakte goed. Daarna zijn we vertrokken naar Tivoli Vredenburg. Wij gingen speciaal voor Roo Panes die hier ook op de foto te zien is. De rest van de avond was ook super leuk, maar dit was wel het toppunt.


Ik moest samen met mijn broertje een avond de afwasmachine inruimen en aanzetten. We hadden toen alleen per ongeluk deze pan erin gedaan en dat was niet helemaal de bedoeling. Hier kon de pan niet helemaal tegen en op de foto zie je het resultaat toen we de volgende ochtend de afwasmachine weer uitruimde. We hebben hem maar weggegooid. Oeps.


Ik ben in week 16 bij mijn opa en oma blijven slapen. Toen ik me klaar ging maken om naar bed te gaan, zag ik dat mijn opa mijn bed had opgemaakt. Op de foto zie je dat hij wat knuffels bij me in bed heeft gestopt. Ik vond het wel erg schattig!


GIRLSNIGHT. Samen met een vriendin had ik een filmavond en daar horen natuurlijk lekkere hapjes bij. Deze garnalen hebben we gebakken in wat olie en knoflook en dat smaakte heerlijk. Een stokbrood met kruidenboter erbij en klaar!


Ik had mezelf getrakteerd op een lekker broodje gezond. De vakantie kon beginnen! Op dit rijkelijk gevulde broodje zit, ham, kaas, tomaat, komkommer, ei, ui, paprika, sla en een super lekkere saus. (Die het broodje dan jammer genoeg alleen iets minder gezond maakt).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten