dinsdag 26 mei 2015

project 365 - week 18 & 19


DAG 2 - woensdag deel 1

DAG 2 - Woensdag deel 2

Vandaag was ik met stage naar het Steinerbos geweest. Ik ben hier als bezoeker al een hele tijd niet meer geweest. Ik kwam hier in mijn jongere jaren heel vaak. Op de bovenste foto zie je het nieuwe treintje waar je in kan zitten en die gratis een rondje voor jou door het park rijdt. Er is door de jaren heen veel veranderd, maar het blijft erg leuk voor de kinderen.

DAG 3 - Donderdag
Met hemelvaart ben ik gaan uiteten met het gezin bij restaurant Concon. Op de foto zie je het toetje dat mijn broertje had uitgezocht, maar waar ik hem zonder twijfel bij geholpen heb. De Brownie was erg machtig, maar super lekker.

DAG 4 - Vrijdag
Deze week moest ik een boek lezen voor school. Ik moest een review schrijven over een boek die iets te maken had met sociaal-agogisch werk. Ik heb dit boek uitgekozen, omdat dit boek gaat over een jongen met autisme. Het boek is erg leuk geschreven. Je leest de gedachte van de jongen met autisme, hierdoor krijg je een goed beeld van hoe het voor de persoon zelf is en wat er allemaal in het hoofd omgaat. Zeker een aanrader!

DAG 5 - Zaterdag deel 1
De zaterdag zijn Dina en ik naar het Fierce Fashion Festival geweest, georganiseerd door ModeMusthaves. Het was een super leuke dag, jammer genoeg zat het weer in het begin een beetje tegen, maar later op de dag waren er opklaringen. Het festival was voor het eerst georganiseerd en het concept was erg leuk. Er zijn wat verbeterpunten, maar het was zeker een goed begin.

DAG 5 - zaterdag deel 2
Toen we in de trein terug naar huis zaten, hebben we kunnen genieten van live muziek in de trein. Er was een band uit Ierland, Jigjam, die opeens hun koffers uitpakten en begonnen te spelen. Het was erg gezellig en de hele coupé was het hier mee eens. Er was zelfs iemand die voor hun met de pet rondgegaan was. Jammer genoeg was Eindhoven het eindstation van de trein en was het feestje voorbij.

DAG 7 - Maandag
Vandaag tagde Dina mij in dit bericht! James Bay komt weer naar Nederland!!! Deze keer in een íets grotere zaal, de Heineken Music Hall in Amsterdam. We hadden weer een kans om kaartjes te kopen en deze keer zouden we ze niet laten schieten. Woensdag begon de voorverkoop via een bepaalde link die we via de mail zouden krijgen. Ik heb hem meteen aangeklikt toen ik hem kreeg en HET WAS GELUKT! 23 oktober gaan wij naar James Bay!

DAG 10 - Donderdag
Wij hadden een nieuwe bank besteld voor op de zolder. Het idee was om daar een zithoek te maken met een tv en een slaapbank. Op de foto zie je de bank die we hebben uitgekozen. Zoals je kan zien is het een hoekbank, waarvan een deel uitschuifbaar is tot een slaapbank. Het was een vreselijke klus om deze bank boven te krijgen, maar hij staat eindelijk boven en gaat niet meer weg. Hij zit heerlijk en het is een gezellig hoekje geworden.

DAG 11 - Vrijdag

De groenteboer stond weer op het programma en deze keer is deze spiegel het random fotomoment. Je ziet in de spiegel van mijn auto de muur met bloemenbakken doorlopen. Ik vond het wel leuk uitzien (;

DAG 12 - Zaterdag

Zaterdag was het Eurovisiesongfestival! Ik vind het erg leuk om daar naar te kijken. Sommig liedjes zijn hartstikke leuk, andere lachwekkend en weer andere zijn dramatisch slecht. Er waren er verschillende die hartstikke vals zongen, maar er waren ook hele goede acts bij. Zo vond ik de winnaar Zweden super leuk, met het bewegende scherm op de achtergrond. Hij heeft zijn overwinning verdient! Op de foto zie je de pizza die Kristien meegenomen had, niemand had meer chips in huis, dus aten we maar pizza. Ook lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten