dinsdag 12 mei 2015

project 365 - week 17

DAG 1 - Dinsdag
Vandaag ben ik naar het bevrijdingsfestival in Utrecht geweest. Het was super gezellig. We waren bang dat we slecht weer zouden krijgen, maar het viel reuze mee. Toen we op het station aankwamen, was het vreselijk weer. We moesten nog even wachten tot alle anderen ook met de trein aangekomen waren en op het moment dat we naar buiten liepen was het hartstikke goed weer. Zo kan je op de foto ook de stralende blauwe lucht zien!

DAG 2 - Woensdag
Bij de drogist bij ons in het dorp was totale uitverkoop, omdat ze gaan verhuizen. Ik ging hier dus even gebruik van maken. Ik heb twee nieuwe kleuren nagellak gekocht van Essie! Op de foto zie je de nagellak met de naam Naughty Nautical. Verder heb ik nog een potje nagellak gekocht die ervoor zorgt dat je nagels sterker worden; millionails.

DAG 3 - Donderdag 
En er was ook een schoenenwinkel die volledige uitverkoop had en dus 60% korting had op alles. Ik kon het dus niet laten om even wat schoenen te passen. Deze laarsjes die op de foto te zien is, heb ik dan ook gekocht!

Dag 4 - Vrijdag
Hier zie je een random fotomoment toen ik een kleine wandeling aan het maken was over een wandelpad. Ik wee niet of het een park moest voorstellen, maar dit was het enige boompje dat ik tegengekomen was. 

DAG 5 - Zaterdag
Vandaag was Mama's Pride in Geleen! Omdat ik de hele dag opdrachten voor school moest maken, zijn we 's avonds om 10 uur pas kunnen gaan. Maar we zien toch niet voor niets gegaan. De afsluiter van de avond was the Dirty Daddy's. Zij speelden van verschillende bekende liedjes steeds verschillende stukjes achterelkaar. Er werden dus geen hele liedjes gezongen, maar ze gingen steeds weer over in iets nieuws na een couplet en/of refrein. Dit was echt super leuk en het was dus nog de moeite waard om te gaan.

DAG 6 - Zondag
Vandaag was het moederdag en daar hoort een cadeautje bij. Ik heb samen met mijn twee broers dit cadeau gegeven. Het kaartje had ik deze zomer in Dublin gekocht en in het doosje zit een kraal van Melano voor in haar ketting.

DAG 7 - Maandag
De vakantie is voorbij en school gaat weer beginnen. Ik hoefde gelukkig niet vroeg op school te zijn, dus ik kon rustig de dag beginnen. Op de foto zie je mijn heerlijke ontbijtje van de dag. Kwark met muesli en een peer! Dit niet zonder leuke muziek op de achtergrond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten