woensdag 29 oktober 2014

Lieve Krul; terug naar het normale leven

Lieve Krul,

Vakantie-Erdinger smaakt zoveel
beter dan stress-Erdinger ;p
Na deze verschrikkelijke stressvolle tentamenweek kan ik eindelijk weer terugkeren in mijn normale,
veel te drukke leventje, Een lekker muziekje op, typend aan een paar verslagen, tussendoor youtubefilmpjes kijken, gitaar spelen en eindelijk weer het huis schoon houden, want ook dat laatste schoot er afgelopen twee weken door. Tot ergernis van mijn huisgenootjes, die erg gesteld zijn op hygiëne (en ik geef ze geen ongelijk!). 

Met een relaxt dagje winkelen, frietjes en 's avonds een Erdinger sloot ik de tentamenweek af, en luidde ik het weekend in. Zaterdagochtend heb ik hardgelopen, wat een tegenvaller! Na anderhalve maand niet gesport te hebben, was de afstand die ik altijd liep, nu net iets te lang. Man, wat heb ik spierpijn gehad. Mentaal sloeg ik me wel door mijn route heen, het schortte niet aan enthousiasme en doorzettingsvermogen, maar lichamelijk was het, vooral achteraf, zwaar. Ik had namelijk nog twee dagen flinke spierpijn na deze sportieve uitschieter. Ze zeggen niet voor niets: no pain, no gain! 

Vooral dat laatste ;)
Zaterdagavond heb ik mijn vrije dag niet in de discotheek gevierd, maar lekker op de bank bij mijn gezellige neef. De hele avond hebben we gegamed; van Little Big Planet tot Call Of Duty. Jammer genoeg ben ik echt een vrouw als het op gamen aankomt, ik kan er namelijk helemaal niks van. In een free for all is het namelijk moeilijker om mij te laten winnen, dan, op veteran, de moeilijkste missie uit te spelen...;p Mijn rol als 'ik ren achter je aan en maakt je weer beter als je dood bent' is de enige die ik wel goed uit kan voeren. Every gamer needs a healer, toch? 

Zeg Krul, wie is nu eigenlijk jouw healer, nu ik niet meer ieder weekend met jou op de bank videogames kan spelen? Nu moet je alle spellen alleen uitspelen, of heb je daar geen tijd meer voor? je hebt het er eigenlijk ook nooit meer over...  Krul, je hebt toch geen stress hè? geen tijd meer door school? Binnenkort kom ik langs, dan gaan we gamen, en de stad zien, en dansen....ik denk dat ik maar een hele week blijf, willen we al onze voornemens uit laten komen... 

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten