vrijdag 31 oktober 2014

OOTD

Al heel lang zit hij in mijn hoofd: Het lange, witte, gebreide vest. Het kwam er echter nooit van, het ene was te kort, het andere was té wit en van weer een andere was het patroon niet mooi, maar eindelijk heb ik mijn mister perfect gevonden. 

Tadaa!
Het breipatroon van het vest is standaard, maar mooi. De kleur is niet veel te wit, maar ook niet bruinig. Het vest is fijn lang en lekker, lekker, lekker warm én hij heeft zakken, waarin ik mijn altijd koude handen kan steken.

De broek is ook niet zomaar een broekje. Ik mag het eigenlijk niets eens 'broek' noemen, het is een jegging. Hij heeft achterzakken een rits en een knoop, maar de flexibiliteit van het grijze stuk comfort kan zeker een spagaat handelen (als ik die zou kunnen). Het nadeel is alleen dat deze broek niet bepaald winterproof is, maar met een dikke legging eronder, zou ik mijn knikkende knieën in bedwang kunnen houden.

Kijk dat mooie breisel(:

De ketting die ik draag is niks speciaals, ik houd gewoon van een beetje kleur en ook al ben ik het niet zo eens met dat felle groen, ik kan niet de deur uit zonder een eye catcher. Aan de ketting hangt een peace-teken, de sleutel van mijn slaapkamer (haha), en een klein geluksbrengertje in de vorm van een handje. Het zijn gewoon random objecten die ik tijdens het opruimen van mijn kamer vond en die ik aan een ketting heb gehangen. Deze ketting is eigenlijk een soort verzamelsnoer...


Na een paar laarzen met zilveren studs en een paar laarsjes met een gouden rits naar de filistijnen te hebben geholpen, werd het tijd voor een iets minder opvallende variant. De laarzen zijn zwart, zwart en nog eens zwart. Alleen de binnenkant is versierd met rood. Het mooiste aan de laarsjes vind ik de hak; hij is namelijk net iets hoger dan een gewone hak, maar de schoen is nog steeds 100% comfortabel en casual. Laat de sneeuw maar komen, want een paar geitenwollensokken past hier makkelijk in.

Flatlay met boots




De look is lekker casual en winterproof!
I like it and it's super comfy! 



Vest: Vero Moda (Only)
Top: Hema
Necklace: Sixx and bedroomfindings
Jegging: Zara
Boots: Sacha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten