donderdag 23 oktober 2014

Lieve Krul: Eenzaam feestje

Lieve Krul,

3 van de 4 tentamens zitten erop, maar tijd om adem te halen heb ik nog niet... niet tot vrijdag. Ik loop achter en nog niet zo'n beetje... het leven is gewoon te leuk om steeds maar binnen te blijven en te studeren.

Ik typ deze brief nu ook vanuit bed, na de after-repetitie borrel. Natuurlijk was het weer heel gezellig en natuurlijk heb ik daar een pilsje gedronken, maar het bleef allemaal binnen de perken. Een vriendin zou vrijdag haar verjaardagsfeestje houden, maar bijna niemand kon komen, dus had ze maar voor vandaag een taartje meegenomen. Best sneu voor haar, want ik zou echt een verschrikkelijke verjaardag hebben als niemand op mijn feestje zou komen...

Weet je nog, toen we nog geen relatie hadden, dat jij mij opeens appte dat je alleen was op een feestje waar eigenlijk nog zeven man hadden moeten zijn? De jarige was niet eens echt een vriend van je, awkward. 's avonds gingen jij en die jongen samen naar de stad voor een biertje, maar de jarige wist niet dat jij en ik een groepje vrienden hadden opgetrommeld, zodat hij zich niet helemaal eenzaam zou voelen op z'n verjaardag. We hebben er toen in de stad een geweldig gezellig feest van gemaakt(:

Praat je eigenlijk nog wel eens met die jongen? Hij was namelijk erg blij dat wij hem betrokken in onze vriendengroep, ofja dat zei hij aan het einde van de avond, toen we met z'n allen naar huis zwabberden. Hij wist zeker hoe hij moest feesten in ieder geval! Jammer dat zijn "vrienden" die knalfuif hebben moeten missen.

Nu we het toch over verjaardagen hebben! wanneer geef jij je fissa? ik heb heel goed gespaard zodat ik langs kan komen. Je schept altijd zo op over jouw uitgaansleven en nu wil ik ook eens genieten van de uitgaanssfeer in jouw stad! Ik heb ook al een cadeau, maar daar ga ik verder mijn mond over houden, voordat ik het er weer uitflap, zoals vorig jaar...  

Hopelijk ben ik niet de enige die op je feest zal verschijnen, al kunnen wij er met z'n tweeën ook wel een goed feest van maken.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten