woensdag 17 september 2014

Lieve Krul: sporten....


Lieve Krul,

Ik had weer even tijd om lekker creatief bezig te zijn! Ik vond
een paar oude tijdschriften, achtergelaten door een ex-huisgenootje en dacht: verknippen en plakken die boel. (:

Alles wat vierkant of rechthoekig was, met zo veel mogelijk gezicht en geen tekst heb ik uit verschillende blaadjes geknipt en opgeplakt. Alleen maar mooie gezichten, en toch allemaal zo verschillend, best wel leuk om dat allemaal op een rijtje te zien. Natuurlijk kon ik na SONIC een man met een sixpack niet overslaan, de gespierde gast moest er toch echt in.

Hoe zit het eigenlijk met jouw sixpack, Krul? Je was toch begonnen met work-outen? Ik heb al een hele tijd geen sportschoolselfies meer van je gekregen…;p Ach ja, who am I to blame? zelf heb ik het sporten ook weer een beetje opgegeven. Ik maak toch liever collages, dan dat ik mijn hardloopschoenen aantrek en erop uit ga... In de stad ren ik niet graag. Met een bezweet, rood hoofd en op mijn slakkentempo heb ik liever niet dat iemand me ziet. Sporten doe ik liever thuis, in de velden waar ik nooit iemand tegenkom. Dan maar ietsje dikker, zonder conditie… Ik fiets al naar de unie, is dat niet genoeg? Jij hoeft eigenlijk helemaal niet te klagen Krul, jij bent al helemaal perfect van jezelf!(: Al mis ik die sportschoolselfies toch wel een beetje: strak topje, kort broekje, gewichtje in je handen... 
You know what the girls want... ;)

Laten we fijn een keertje samen gaan sporten... of niet-sporten...(:

liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten