woensdag 24 september 2014

Lieve Krul; adventures

Lieve Krul,

In de afgelopen twee weken, ben ik drie keer dronken geweest. Ik begin een beetje bekend te staan als zuipschuit. In het leven van een student blijkt het namelijk onmogelijk om ergens heen te gaan zonder een overschot aan biertjes... 'Nee dankje' wordt gewoon beantwoord met een nieuw biertje. Gelukkig ben ik niet heel vervelend als ik dronken ben, (Oké, misschien ben ik dan een beetje irritant en verander ik in een spraakwaterval van ondoordachte uitspraken...) maar gezellig is het altijd wel!

The day after, wanneer mijn brein allemaal dronken dingen die gebeurd zijn, door mijn hoofd laat flitsen begint het schamen. Man, wat heb ik domme dingen gezegd en gedaan en waarom doe ik dat soort dingen nu net bij mensen die ik ken, of die ik zeer zeker nog eens zal tegenkomen? Ik weet het zelf in ieder geval niet... Flapuit Dina verandert dan, zoals je zelf ook wel weet, gewoon in ultra flapuit Dina...

Gelukkig doen er zich de komende tijd geen situaties meer voor waarin er veel gedronken gaat worden Ik hoop dat ik dan weer van mijn 'stereotype studentenstatus' afkom en dat jij je dan geen zorgen meer hoeft te maken, omdat ik je de hele nacht gekke appjes stuur.



Nu denk je zeker: Dina maakt helemaal niks meer mee zonder een biertje in haar hand, maar je hebt het, gelukkig, fout!(; Onze nieuwe vrienden van Amerikanistiek beloonden ons gisteren met brownies met glittersprinkles! Wij moesten groepswerk doen, maar het eindigde in 'twee Neerlandici doen alles-werk' en toen we onze presentatie moesten houden was er maar een Amerikanist die ons kwam steunen. We wilden er iets voor terug en kwamen tot een overeenkomst: Brownies met glittersprinkles. Ze waren heerlijk!(: (you jelly?;p)
 


Vandaag was ook spannend genoeg zonder alcohol. Met mijn extra journalistieke minor die ik volg, gingen we op excursie naar de lokale krant De Gelderlander, maar voordat de hele rondleiding begon, moest ik het eerst het gebouw nog vinden... Ik had het al gegooglemapst, maar na een afslag gemist te hebben, was ik het spoor alweer helemaal bijster. Na zeker twintig minuten rondjes te hebben gefietst op het bedrijventerrein waar het gebouw van De Gelderlander lag, was ik bijna weer naar huis gegaan. Gelukkig kwam ik net op tijd een meisje uit mijn klas tegen, die wel de weg wist. Wat bleek, ik was nog geen minuut van De Gelderlander verwijderd geweest... Heel typisch, ook een beetje ergerlijk, maar wel spannend.


Dus, veel gebeurd, maar weinig ervan is interessant... Hoe is het nog daar? Wanneer krijg ik nog eens dronken appjes van jou? Wanneer ga jij nog eens 'de student' uithangen?;p

liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten