dinsdag 2 september 2014

What's in my bag? school edition



  • Een flesje water, of course standaard.
  • 2 pennen, 1 potlood
  • Een klein trommeltje waar ik altijd fruit in doe. Super handig! Zo wordt het fruit ook nooit geplet.
  • Koekje, vandaag een sultana. Eten als boterhammen en verdere snoepjes staan hier niet op, maar dat gaat ook nog in mijn tas.
  • Mijn laptop! Mijn laptop neem ik eigenlijk altijd mee naar school. Ik vind het altijd fijn om gewoon mijn eigen laptop te gebruiken om iets op te zoeken. Dan heb ik altijd alles bij me en de computers in de bibliotheek zijn vervelend.
  • USB-Kabel voor Iphone en Ipod. Mijn telefoon overleeft het niet als ik een hele dag op school zit en zo kan ik hem altijd aan mijn laptop opladen!
  • Schrijfblok van HEMA. Daar schrijf ik al mijn aantekeningen van hoorcolleges en andere vakken in.
  • Mijn agenda van HEMA. Lekker simpel en handig!
  • Mijn Ov. Natuurlijk, heel belangrijk. Anders kom ik niet gratis op school en moet ik mijn buskaartje betalen.
  • Mijn beurs.
  • Mijn Ipod nano, hij doet het nog steeds na zo'n 7 jaar!
  • Mijn Iphone! Dit is wel het voorwerp dat ik het meeste gebruik uit mijn tas. Wie kan er niet meer zonder.
  • Baby Lips! Super fijne lippenbalsem.
  • Haarspeltjes! Altijd handig om dit in je tas te hebben, want ik raak ze altijd kwijt of vergeet ze vanuit thuis.
  • OLP-ordner. Het modelenboek bij mij op school waar in staat wat er allemaal gedaan moet worden in het blok.
  • USB-Stick. Ik gebruik hem bijna nooit, maar de enige keren dat ik hem gebruik, is op school. Dus die zit gewoon standaard in mijn tas, voor als ik hem een keer nodig heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten