dinsdag 2 september 2014

Babylicious with Babylips

Op sites als WeHeartIt  en Tumblr wordt je er al helemaal mee doodgegooid: plaatjes van de lipbalsems van babylips (by maybelline). Met duizenden reblogs en hearts hebben deze sticks zich onbewust in mijn hersenen vastgeklampt en toen ik er een handjevol helemaal onderin het schap bij de Kruidvat vond,was het enige wat ik nog dacht: KOPEN, NU!
Zielsgelukkig dat deze internettrend ook in Nederland beschikbaar is, liep ik naar de kassa om daar 3.50 af te rekenen en mijn kleine ontdekking mee naar huis te nemen.

Babylips: Cherry Me
Nu ben ik drie maanden verder en ik ben nog steeds heel blij met mijn Cherry Me lipbalsem. Ik heb niet super vaak droge lippen, maar na een flink uur paardrijden is het altijd heerlijk om iets op mijn brandende lippen te smeren. Ook ben ik een groot fan van fel rode lippenstift, wanneer ik uitga zul je me nooit zonder zien, maar voor 'het normale leven' vind ik het altijd net een beetje 'tè'. Ik was dus op zoek naar een iets meer casual rood en die vond ik in deze Babylips. Als een soort lipgloss geeft hij je lippen net genoeg kleur om een natural look te kunnen behouden. De geur van deze lipbalsem is ook heerlijk, hij ruikt namelijk naar zoete kersjes. Wanneer ik de balsem opdoe voel ik me helemaal kissable.(:



Cherry Me was de 3.50 en zoektocht bij de Kruidvat dus helemaal waard (al zal hij nu waarschijnlijk een stuk zichtbaarder uitgestald liggen).   

- Dina 


     
Babylips, ik was het vaker tegengekomen op het internet, maar ik heb er eigenlijk altijd overheen gescrolld. Ik dacht wel altijd, oh dat ziet er vrolijk uit, maar ik besteedde er nooit zoveel aandacht aan, totdat Dina ermee aankwam op vakantie. Een week later toen ik thuis was, kwam een andere vriendin met precies dezelfde aanzetten. Toen ben ik er eigenlijk pas met aandacht naar gaan kijken, wanneer ik het tegenkwam op sites. Ik vond alleen €3.50 iets te duur voor wat lipbalsem. Toen ik de laatste vrijdag van de vakantie in Maastricht was en ik snoepjes ging kopen bij de Kruidvat, kwam ik het tegen. Bij de kassa stond een doosje met 2 soorten Babylips erin, de ene was blauw en de ander was roze voor €2.50. Toen kon ik het toch niet laten.

Babylips: Pink Punch
Van deze Pink Punch krijg je een beetje glimmende roze lippen. Heel licht en subtiel. (Als je niet van het kleurtje houdt, er zijn ook Babylips die geen kleur afgeven) Hij ruikt heel zoet en als je hem op hebt, kan je je eigen bovenlip ruiken! Je moet dus wel van de geur houden. Het werkt wel! Je hoeft geen 10x over je lippen te gaan, maar je hoeft maar 1 keer te smeren. Als je het opgesmeerd heb en het heeft ingewerkt, heb je ook echt zachte lippen. Wat ik wel vervelend vind, maar dat is eigenlijk bij iedere lippenbalsem en lippenstift, dat je lippen zo aan elkaar plakken. Ook vind ik hem er heel leuk uit zien op de foto, de felle kleuren spreken je aan! Dus hij ruikt lekker, je lippen kleuren subtiel, hij ziet er spetterend uit en hij werkt. Hij is je geld waard!







- Marit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten