dinsdag 16 september 2014

Hete heren op SONIC 2014

Terwijl iedereen naar het noorden vertrok voor een prachtig weekendje Appelpop, namen wij juist de trein richting het zuiden. Op het Pinkpop-festivalterrein vond namelijk het kleine dancefestival SONIC plaats. met ruim 3000 andere feestgangers, hebben we het thema Wild West zeker eer aangedaan, want wat was het wild! (:


Als er iets de sfeer kan verpesten, dan is het een slechte eerste indruk. Qua organisatie rommelde het zo hier en daar nog een beetje: buschauffeurs die je de verkeerde kant opstuurden, een halve wandeltocht voordat je eindelijk eens op het festivalterrein aankwam, complete chaos bij de wc's, super lange rijen bij de bonnenverkoop en een bar op de hoek, waardoor er twee stromen mensen steeds tegen elkaar inliepen... Gelukkig scheen de zon volop en waren alle kleine ergernissen na een heerlijk, koel pilsje en een lekker dansje direct vergeten. 



We begonnen onze dance-ervaring met Billy The Kit. Meestal zie je op internet vooral bij metalconcerten jongens in rolstoelen boven het publiek uit toornen, maar ook de dancescene weet hoe ze iemands dag perfect kunnen maken. 
A big shout out to the strong people there in the middle!(:
Ik had als complete dance-noob niet verwacht dat dit soort dingen ook op dancefestivals gebeurden en was daarom aangenaam verrast. Muziek brengt dus echt altijd mensen samen(:



Na een aantal pilsjes stuitten mijn ogen op deze gespierde mannen. Aangeschoten dat ik was, besloot ik er samen met een vriendin naartoe te lopen. Op een festival kan en mag namelijk alles;). Na een zeer kort gesprek over borsthaar, vond ik dat ik mezelf wel even op de foto mocht zetten met deze hete heren. Hoe ze heten? geen idee.... doet het ertoe dan?;p Ze hadden een ontbloot bovenlichaam, dan vergeet je wel eens de kleine details... 





De biertjes bleven maar vloeien en jammer genoeg is dat ook één van de redenen dat ik niet meer heb opgelet wat we nu eigenlijk gezien hebben... We hebben vooral buiten bij de mainstage onze 'handjes in de lucht gestoken', 'a f*cking noise gemaakt', en 'heeeeee....hooooooo' geroepen. Naar mijn mening was er niet echt een beste artiest, ik heb bij alle dj's even heerlijk kunnen dansen(:
Mijn voeten en rug doen namelijk nog steeds pijn.... but it was worth it! 




note for future me: visit more dancefests!







*For more info visit: www.sonicfestival.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten