donderdag 18 september 2014

Sonic Festival ootd

Dina heeft eerder deze week verslag uitgebracht over ons avontuur op Sonic. Natuurlijk kan een OOTD niet ontbreken. Na een lange kledingcrisis hadden we beide een festivaloutfit gevonden.



Outfit Dina

Top: HEMA / Rokje: Vero Moda / gilet: Primark / Riem: (van m'n zusje gejat)
Het thema was Wild West, dus met deze franje-gilet paste ik in ieder geval nog een beetje in het thema... Gelukkig dat ik me niet helemaal als cowgirl verkleed had, want zo'n beetje niemand had zich aan de dresscode gehouden. In deze kleren heb ik lekker kunnen dansen en drinken, al hing ik wel een paar keer met mijn franjes aan iemand vast... jammer genoeg bleef ik niet in mijn droomprins hangen... Een romance heb ik dus niet kunnen slepen uit deze outfit. Maar goed gefeest heb ik wel!(:


Outfit Marit
crop top: Tally Weijl / High waisted short: Bershka / knitted jumper: Vero Moda
Zoals je kan zien heb ik me totaal niet aan het thema gehouden. De effe zwarte crop top en een high-waisted short hebben beide niks te maken met het Wilde Westen. Alleen mijn twee vlechten deden mee (al was dat per ongeluk). Ik moet zeggen dat ik er ook later pas achter kwam dat dat de dresscode was.
Ik ben erge fan van een crop top, maar ik vind het altijd een beetje too much om naar school of een feest te dragen, maar voor een festival vind ik het de outfit. Het was lekker weer dus het kon gemakkelijk. 's Avonds kan het hier wel eens flink afkoelen daarom wilde ik toch iets van een vest meenemen. Dit rode vest kan je heel fatsoenlijk ombinden, het voegt daardoor ook nog iets extra's toen aan de outfit, het is dan minder basic.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten