dinsdag 28 april 2015

10x Girls in the picture

Deze week heb ik bij de wekelijkse blog 10x het thema: Girls in the picture. Ik vind het super leuk om op Tumblr plaatjes te kijken en als ik een van deze foto's tegenkom, reblog ik ze meteen. Ik haal hier namelijk inspiratie uit. Niet alleen het uiterlijk inspireert, zoals de haarstijl, kledingstijl en make-up, maar de soort foto. Waar is de foto genomen, hoe staat het meisje er op, hoe is de foto genomen etc.. Zie hier 10 foto's die mij inspireren.



Dit vind ik een super mooie foto. De foto is genomen op precies het goede moment. Het licht valt super mooi op haar haren, waardoor het lijkt alsof ze gouden haren heeft. Haar haar zweeft nog in de lucht, waardoor je kan zien, dat ze net haar hoofd draait. 



De trui die dit meisje aan heeft vind ik super vet! Hij lijkt me super lekker zitten, omdat hij oversized is. Ze heeft een bikini onder haar trui aan, maar aan de lucht achter haar te zien en de dikke trui, weet ik niet of het zo'n lekker weer is om te gaan zwemmen in de zee.



Deze foto ziet er wel lekker zomers uit. Ze heeft een leuk hoedje op en die zonnebril zou ik zo van haar willen hebben. Net zoals die lange bruine haren die een beetje wavy langs haar gezicht vallen.


Dit vind ik een hele blije foto. Alsof ze allemaal rondjes om de fotograaf heen aan het fietsen is in het zonnetje. Ze heeft een super leuke zonnebril op en haar kleren zijn ook lekker zomers. Ik zou zelf zo'n foto wel willen maken, alleen al omdat ik fietsen helemaal top vind en als het zonnetje er dan ook nog eens zo bij schijnt.



Deze foto laat een typische zomerse zondag zien. Lekker lui, zittend op een stoel bij het raam, half in het zonnetje, een boek lezen. Ik kijk nu al uit naar die heerlijke, kalme dagen.



Deze foto vind ik heel stylish uitzien. Het meisje heeft een leuke high-waisted short aan met een wit T-shirt erin, witte sneakers een losse knot en een leuke zonnebril op het hoofd. Ze zit daar alsof ze haar schoenen aan het strikken is en terwijl ze dat aan het doen is, heeft iemand een foto van haar gemaakt.


Zo'n soort foto zou ik zo graag willen maken. Als ik op vakantie ben en uitkijk op een super mooi uitzicht, wordt er een foto achter mijn rug gemaakt. Hierdoor staat het uitzicht op de foto en ik sta hiervan te genieten.


Als ik naar deze foto kijk, heb ik het water al in de mond staan. Die watermeloen zou ik zo van haar willen hebben. Zij is er zo te zien ook heel blij mee.


Dit vind ik echt een super leuke foto. Kijk dat gekke gezicht dat ze bij haar creatieve foto trekt! Dit is eens wat anders dan het omduwen van de toren van Pisa of het aanraken van de top van de Eiffeltoren. Zo'n soort foto zou ik ook heel graag willen maken. Alsof je een leuk hoedje op zet, maar dan anders.



Het outfit wat deze vrouw aan heeft, is echt enig! Ik zou haar outfit ook zo willen kopen, al zou ik het wel eng vinden om het te dragen. De langere rokken tot over de knieƫn vind ik bij mezelf vaak gek uitzien en de kroptop is erg bloot, maar het ziet er wel super leuk uit!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten