donderdag 23 april 2015

Stories based on songs #16

Oeps ja, een dag te laat... Dat komt ervan als je onverwacht naar een feestje moet. Ja, verplichte gezelligheid is soms vervelend als je ook nog moet bloggen. But that's life... Deze week ga ik voor een liedje dat ook alweer wat ouder is en met het aanhoudende mooie weer, dient het nummer zeker als verkoeling. Het repetitieve, chille deuntje van het nummer blijft dagenlang in je hoofd zitten, het lijkt wel een crush die vast zit in je hoofd...


Zeg schat, bloos je nu? Kijk maar niet weg, ik zie het wel hoor.
Ben je wel eens bang dat je voor altijd blijft vallen voor mannen die als een stukje eten tussen je kiezen blijven zitten? Want ik zal je niet zo snel meer loslaten.
Heb je soms nog trucjes achter de hand?
Want meid, je zit er echt heel diep in.

Houd het alsjeblieft geheim, maar ik heb de hele week, iedere nacht over je gedroomd. Er is namelijk een deuntje dat me heel erg aan jou doet denken en ik beluister het keer, na keer, na keer, totdat ik in slaap val en alweer voor de zoveelste keer het drankje in mijn handen over de bank mors.

Heb je het lef om weer terug te komen bij mij?
Want ik vroeg me af of je hart nog steeds open is, en als dat zo is, wil ik ook weten wanneer het sluit. Vertel me je gevoelens, dan kan ik je kussen, want dat probeer ik al de hele avond. Ik wil alleen zeker weten dat je hetzelfde voelt als ik. 
Want als het aan mij lag, waren we al lang een stel.

Ik weet eigenlijk niet of ik wel wil weten wat jij voor me voelt. Ik zou het jammer vinden als je weg zou gaan, want ik hoopte dat je zou blijven. Schat, we weten beide dat de nacht bestaat om dingen te zeggen die je overdag nooit zou durven uitspreken, dus laat me alsjeblieft niet in de steek. Niet nu.

Ik wil weer terug bij jou zijn. Heb je me nooit willen bellen als je een paar drankjes op had? Want ik wil dat altijd. Misschien ben ik te hard bezig om de jouwe te worden, om voor iemand anders te vallen, maar ik blijf bij mijn beslissing. Ik wil weer bij jou zijn.

Wil je dat ik weer terug naar jou kom? 


Weet jij wie op handen en voeten terug naar zijn liefje
is gekropen? Check het hier! (: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten