woensdag 8 april 2015

Project 365 - week 12

DAG 1 - dinsdag
Dit gebeurd er als je je verveeld tijdens de les. Het was een lange dag op school en tijdens de laatste les kon ik me niet meer concentreren. We kregen allemaal een hand-out van de powerpoint in het begin van de les en dit is wat er mee gebeurd is. Wat een kunst.

DAG 2 - woensdag
Throwback! Deze foto is genomen toen ik met pa en ma was gaan wandelen in het zuiden van Limburg. De eerste zonnestralen van 2015 begonnen toen te stralen en rechts op de foto zie je nog een beetje sneeuw liggen.

DAG 3 - donderdag
Ik ging Dina opzoeken op haar kamer! We hadden allebei de vrijdag vrij door goede vrijdag en zijn daarom gaan stappen. Nadat ik een tijdje in de frituur bij haar tegenover geschuild had, omdat mijn telefoon leeg was, Dina's telefoon leeg was en niemand deed open. Blijkbaar was het paardrijden uitgelopen, maar had ze dus niks meer kunnen laten weten. Gelukkig hebben we elkaar gevonden en zijn we 's avond op stap kunnen gaan. Het was super gezellig en de tijd was super snel voorbij gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar!

DAG 4 - vrijdag
Vrijdag hebben we eerst lekker uitgeslapen en na een heerlijk ontbijten zijn we nog gaan fitnessen. We waren allebei niet erg brak dus dat was goedgekomen (behalve dat ik 3 dagen erna nog last had van spierpijn). 's Avonds zijn we weer samen in de trein teruggegaan, maar eerst moest ik deze AH puur fruit, versgeperste smoothie halen. Op de foto zie je mijn ananas met meloen smoothie. Heeerlijk!

DAG 5 - zaterdag
De zaterdag begon het heerlijke vettige eten. We hadden Grieks afgehaald. Iedereen had een heerlijke schotel besteld met gyros, souvlaki, lamskotelet en steak. Daar kwam nog een Griekse salade, frieten, rijst en natuurlijk tzatziki bij. 

DAG 6 - zondag (eerste paasdag)
Eerlijk gezegd hebben we pasen niet echt gevierd. Eerder gingen we eerste paasdag naar de ene opa en oma en tweede paasdag naar de andere. Deze keer was het voor meerdere erg druk tijdens pasen en daarom hebben we het alleen op een bezoekje gehouden. Wel hadden we dit jaar zoals alle andere jaren de paastakken klaar staan. Op de foto zie je de paastakken met de kleurrijke versiering.

DAG 7 - maandag (tweede paasdag)
Wat hoort er nog bij pasen? Paaseieren natuurlijk! Al lange tijd gaan we ze niet meer zoeken, maar eten doen we natuurlijk wel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten