vrijdag 10 april 2015

De "create it your own way" tag




afgelopen week las ik bij een vriendin deze tag op haar blog en het leek me zo leuk om die ook te doen. Zoals de titel van de tag al zegt, is dit een tag waarbij je verschillende dingen zelf "ontwerpt", hoe jij ze zou willen hebben.

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Hmmm, dit is een moeilijke. Ik denk een cocktail ijs met allerlei fruitsmaken erin zoals aardbei, blauwe bessen, frambozen etc. Ik hou zo veel van fruit en dit zou de ultieme ijs smaak zijn!

Als je zelf een emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uit zien?
Heel veel verschillende konijnen emojis haha, dat is iets wat ik zo graag zou willen!

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Ermmm, alles? Mijn huiswerk doen, wassen, poetsen, de afwas, bed verschonen, lekker luchtjes verspreiden en ondertussen mijn favoriete serie draaien op de tv haha.



Als je een superheld zou zijn, hoe zou je er dan uit zien en welke krachten zou je dan hebben?
Ik zou eruit zien als een normaal persoon haha, en ik zou onzichtbaar kunnen zijn en de gedachten van mensen kunnen lezen, maar dat wel aan en uit kunnen zetten (anders zou ik waarschijnlijk gek worden van al die stemmen haha). Ook zou ik van gebouwen kunnen springen zonder dood te gaan!

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou het dan naar smaken?
Het zou smaken naar hoe de regen ruikt, ik weet niet of het lekker zal zijn maar het ruikt altijd zo lekker als het regent of heeft geregend en ik ben benieuwd hoe dat dan zou smaken!

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar leren?
Noem me een gek maar ik zou een vak willen dat geschiedenis, Engelse literatuur&taal en aardrijkskunde zou combineren. Ik mis die vakken echt erg want ik vond dat zo leuk om te hebben.

Als je een film zou maken, wie zou daar dan in spelen en war zou het over gaan?
Hmmm, ik zou Vic Fuentes er graag in zien als mijn lover hahah, en ook mijn vriendengroep met hun boyfriends! En het zou een horrorfilm zijn, want daar houd ik van, waarbij elk karakter alles "goed" doet, dus niet alleen door het bos gaan lopen en dat soort domme dingen, en vervolgens zou de hele film een turn krijgen en strandden we op een onbewoond eiland en bouwen daar een maatschappij op en natuurlijk veel seks en eten hahaha. En iedereen zou gelukkig worden en kindjes krijgen en lekker in de natuur leven enzo.



Als je een gelukskaars zou mogen verzinnen, hou zou die dan ruiken?
Die zou ruiken naar de regen, zo als het net geregend heeft, dat is vrijwel mijn favoriete geur ever!

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Erm, zwart met glitters? lekker origineel i know, maar dat draag ik eigenlijk het meest haha.

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Het zou iets zijn waarmee mensen hun natuurlijke schoonheid zouden kunnen zien en alle make up troep weg zouden gooien en het testen op diertjes stoppen en iedereen zou gelukkig zijn want echte schoonheid komt vanbinnen uit en dat reflecteert op hoe je er van buiten uitziet. WE DON'T NEED MAKE UP!!!!

Als je een winkel mocht beginnen, hou zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Het zou er heel hippie en chill uitzien, met fijne muziekjes en hangmatten en lekkere zitstoelen en kleurrijk. Ik zou er vintage kleren verkopen voor heeeeeel goedkoop en allemaal leuke prulletjes en decoratieve dingetjes. Ook zou ik fair trade producten verkopen en een deel van mijn omzet aan goede doelen schenken.



Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou die er dan uitzien?
Mijn droomhuis is een huisje als in The Holiday, in Engeland op het platteland(wel met een dorpje in de buurt voor eten enzo) met een tuintje achter voor de konijntjes in de zomer en een opslag hutje voor mijn fiets en hout. Ik zou een open haard hebben en alles zou schattig en klein zijn en overal boeken in boekenkasten en foto's/printjes/quotes/plaksels op een muur(een soort craftwall). Overals zouden fotolijstjes staan met foto's en beeldjes en kaarsjes. Ik zou 2 lekkere 2-persoonsbanken hebben die een beetje doorgezakt zijn. Een mooie ouderwetse(maar goed functionerende) badkamer met in ieder geval een douche, en ook een klein badje. Ik zou boven en onder een wc hebben die geluiddicht is. Boven zou ik mijn slaapkamer hebben met meer boeken en foto's en kaarsjes en lichtjes en helemaal gezellig! Ook zou ik één of twee konijntjes hebben die lekker overal mogen rondhupsen maar ie ook hun eigen kamertje hebben met een kooi en speeltjes.

Dit was alweer de Create your own way tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Als jullie de tag ook gaan doen, comment below en dan zullen wij ze lezen.
Heel erg bedankt alweer en tot volgende week,
Heb een heel fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten