dinsdag 14 april 2015

Project 365 - week 13

Project 365 - week 13!!

DAG 1 - woensdag
Om deze week te beginnen, heb ik hier een foto van ergens in januari. Ik ben toen met mijn broertje meegegaan naar de Brunsummerhei, waar hij bijna iedere zondag gaat rennen met zijn club. Ik heb hem toen gebracht en toen hij was gaan rennen, heb ik wat foto's gemaakt. Het was toen nog super koud en al zag het er mooi uit, ik ben blij dat het nu weer lekker zomer wordt.

DAG 3 - donderdag
 Vandaag stuurde Dina deze foto in de app. Haar culinaire diner, op haar voor het eerst opgeruimde bureau: gebakken aardappeltjes, vlees op een bedje van worteltjes & erwtjes. En komkommer, die het hele kunstwerk afmaakt, rondom. Om het helemaal af te maken, staat er ook nog een muziekje op. Dus alle credits van deze foto gaan naar Dina!

DAG 4 - vrijdag
De groenteboer stond weer op het programma! Het was super lekker weer en ik was volop aan het genieten van het zonnetje. Toen ik binnen kwam, lagen deze ananassen meteen in het zicht. Ik vond het zo leuk uitzien en ze pasten wel bij het weer. Daarnaast zagen ze er super lekker uit, dus ik kon het niet laten om er even een foto van te maken.

DAG 5 - zaterdag
Vandaag wilden Dina, ik en een vriend naar een klein festival gaan in het dorp. De hele dag door zouden bandjes spelen en het zou tot half 1 duren. Ik moest werken en dit liep uit, hierdoor duurde het wat langer voordat we weg konden. Toen ik bijna klaar was, kreeg Dina een appje dat het al afgelopen was en het was toen pas half 12. We hadden ons nu wel verheugd op een pilsje en zijn daarom maar naar het cafe gegaan dat daar in de buurt lag. Dus we hebben toch nog een gezellige avond gehad.

DAG 6 -zondag
Het was super lekker weer vandaag! De zon scheen lekker en ik zat op de schommel in de tuin te genieten van dit zonnetje met mijn TOMS! Jammer genoeg kon ik niet erg lang van de zon genieten, want ik moest de hele middag werken. Gelukkig blijft de zon deze week nog even.

DAG 7 - maandag
Met dit weer ga ik de laatste tijd erg veel op mijn fietsje ergens heen. Vandaag ging ik op de fiets naar het turnen en toen had ik deze random foto van mijn fiets gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten