maandag 13 april 2015

8x koppels in een film


Hier zie je Rosie en Alex in de film Love, Rosie! Gespeeld door Lily Collins en Sam Claflin. Een super leuke film over een jongen en een meisje die al beste vrienden zijn sinds hun 5de, daarom kunnen ze dus niet verliefd op elkaar zijn, toch? Ze lopen elkaar ongeveer de hele film mis, door één half vergeten avond.


Aria and Ezra in de serie Pretty Little Liars. De leraar en zijn student die een geheime relatie beginnen. Ze worden gespeeld door Lucy Hale en Ian Harding. De serie gaat over 4 meisjes die achtervolgt worden door een zekere A. Die al hun geheimen ontdekt en bedreigt deze te openbaren. In hoeverre kan Aria dit geheim geheim houden. 



Zac Efron en Imogen Poots in de film That Awkward Moment. Een hele leuke romantische komedie. Het gaat over drie vrienden die alle drie in dat ongemakkelijke moment van de relatie zitten, waarbij je je afvraagt "Waar gaat dit naartoe?". Op de foto zie je Jason en Ellie samen in bed na een spannend nachtje. Ik vind dit een erg leuk shot, een bovenaanzicht van Ellie en Jason lekker luchtig en lachend in bed.



Mr. Grey en Anastasia in de film 50 shades of Grey. De film waar de laatste tijd veel over gepraat werd. Persoonlijk vond ik de film was minder, maar romantische stukjes zaten er zeker in. En kijk gewoon even naar die kerel. Knap is hij zeker!


Van "The vampire Diaries" zie je hier Elena en Damon. In eerste instantie had ik echt een hekel aan Damon, maar als snel sloeg dit helemaal om. Hij is echt super komisch met zijn droge opmerkingen over alles wat te maken heeft met zijn vijanden.


Ron Weasley en Hermione Granger in de film Harry Potter. 
"Ron is the only one who made it out of the friendzone."
Dit is een van de populaire quotes die je op het internet tegenkomt over de Harry Potter serie. Ik vond hem wel erg grappig. Ik ben hartstikke fan van Harry Potter en ik heb de films allemaal al zeker 3x gekeken. Iedere keer weer, lach ik me kapot om Ron. Alleen zijn rood haar al vind ik geweldig. De GIF is een fragment uit Harry Potter and the Deathly Hallows deel I, waar Ron dan eindelijk, beetje bij beetje, uit die Friendzone komt.


Mila Kunis en Channing Tatum in één film, wat wil je nog meer? In de film "Jupiter Ascending", die dit jaar pas uitgekomen is, kom je ze allebei tegen. In de film speelt Channing een genetically engineered ex-soldier en hij redt Mila meerdere malen. Deze film is erg goed in elkaar gezet en is zeker de moeite waard om te kijken.


"No Strings Attached" Het koppel in deze film probeert de relatie alleen fysiek in stand te houden, maar dat gaat natuurlijk niet helemaal goed. Op de foto zie je de hoofdrolspelers gespeeld door Natalie Portman en Ashton Kutcher. Dus mannen, als je op een date geen bloemen mag geven, kan je altijd nog wortels meenemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten