vrijdag 17 april 2015

My first time....

Jaja ik hoor jullie al denken en nee dat is het niet! Ik heb de vragen van Zoella op youtube gestolen en ga ze invullen!

Mijn eerste woord:

Ik heb eigenlijk geen idee, waarschijnlijk iets in de trant van "dada" haha

Mijn eerste teddy/knuffel:

Mijn allereerste knuffel was Mientje, mensen die dicht bij me staan zullen dit wel weten haha, en zij slaapt nog steeds elke avond in mijn bed. Ze is onderhand al helemaal verknuffelt en heeft een bezoekje gebracht aan de poppendokter, maar ze is er nog steeds en ze gaat waar ik ga(ja ook vakanties met vrienden, no shame!)

Mijn eerste vriend/vriendin:

hmmm, moeilijke, mijn eerste vriendinnetje op de basisschool was Lynn of Shauni, ik weet het niet meer precies. 

Mijn eerste schoolliefde/crush:

Haha, ik heb werkelijk geen idee, ik denk dat mijn eerste crush Dean was, maar hij had al een relatie met een ander meisje uit onze klas(zij waren de hele basisschooltijd boyfriend en girlfriend whuuut)

Mijn eerste herinnering:

Mij eerste herinnering is van op de crèche(2-4 jaar) waar ik zo'n maiskorrel balletje in mijn neus stopte en toen bang werd omdat hij er niet meer uit ging haha. What a life guys. 

Mijn eerste kus:

Mijn eerste kus was in groep 8 met mijn toenmalige vriendje(het was 2 weken iets en daarna hebben we elkaar nooit meer gesproken) maar dat was gewoon een kusje haha, Eerste echte kus was toen ik 18 was i guess, of was ik toen 17? Ik heb geen idee haha.


Mijn eerste celebrity crush:

Oh jeeh, erm, ik denk dat dat Edward was, aka Robert Pattinson, en ja, heel embarassing maar goed hij is een hele mooie man dus idc haha. 

Mijn eerste vriendje:

Min eerste vriendje was in groep acht, en het was niet echt iets want we speelden gewoon spelletjes en met de LEGO en behalve dat ene zielige kusje is er niet echt meer gebeurd haha. We gingen naar de middelbare school en hebben elkaar nooit meer gesproken!



Mijn eerste baantje:

Dat was een krantenwijk en ik was toen 14/15 jaar. Mijn eerste echte baantje was bij de Mcdonalds toen ik 16 was haha. Ook babysit ik al sinds mijn 16e bij verschillende gezinnen.



Mijn eerste concert:

Dat was BMTH denk ik, daarvoor ben ik nog nooit echt naar een concert geweest, ik ging bijna dood op dat concert maar het was zo cool. Dit was op 10 mei 2013.

Mijn eerste blogpost:

Dat was in januari denk ik toen Dina en Marit mij vroegen om hieraan mee te doen en wekelijks een blogje te schrijven yay!

Dat was het weer voor deze week!
Een hele fijne week en weekend gewenst<3

Update on the vegetarisch/vegan thing, ik ben 2 weken geleden, meteen naar die blogpost over gegaan naar vegetarisch eten en heb geen vlees gehad(iig niet bewust, ik moet nog steeds precies uitzoeken waar vlees in zit, in huzarensalaatjes ook schijnbaar haha). Ik heb ook geen cravings gehad of spijt en het valt me ook absoluut niet zwaar. Ik ben nog steeds enorm blij met mijn beslissing en probeer dierlijke producten zoveel mogelijk uit mijn dieet te laten als dat mogelijk is, lukt het even niet, dan koop ik biologische producten. Ik eet bijvoorbeeld al een tijdje alpro soya ipv yoghurt, maar kaas en ei eet ik wel gewoon nog. Ik probeer niet te obsessief erover te zijn en als ik geen vervanging voor dierlijke producten kan vinden(omdat ik ook een vrij moeilijke eter ben) dan houd ik het bij biologische producten. Echt over gaan naar veganisme is meer iets voor over een paar jaar denk ik, maar ik probeer zo milieu en dier-bewust/vriendelijk te eten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten