zaterdag 21 maart 2015

Mooie mannen


Ik zat heel lang te denken waarover ik deze week zou schrijven, ik vind het zo moeilijk om elke keer weer een leuk en interessant onderwerp te vinden. Maar terwijl ik met mijn goddelijke schotse vriend aan het skypen was dacht ik meteen aan: MOOIE MANNEN. Ik kijk nogal veel series en luister muziek dus er zijn wel wat mooie mannen die de aandacht verdienen. 

Meneer Daryl Dixon(Norman Reedus) uit The Walking Dead is één van mijn favouritie mannen! Wat ik vaak heb bij ze "bozige" typejes in de groep, de criminelen, is dat ze dat juist aantrekkelijk maakt. In het begin vind ik ze dan niks, maar dat groeit langzaam met het verhaal mee. 

Heath Ledger, oftewel, Patrick Verona in 10 Things I Hate About You. Hij speelt onder andere ook in Candy & The Dark Knight en is een ware godsgeschenk. Hij is Australisch en dat accent maakt hem nog wat aantrekkelijker. Helaas is hij overleden en kunnen we niet meer van hem genieten in nieuwe films, maar zijn oude films zijn het waard om keep op keer te bekijken. 

Josh Holloway is bekent als de tegendraadse James "Sawyer" Ford uit Lost. Ik ben de serie nu aan het kijken en onderhand bij seizoen 3, ik vind hem gewoon geweldig. Het is gek om in te denken dat hij irl nu een vrouw en een kindje heeft terwijl hij z'n rol zo overtuigend speelt. Ik denk dat ik voor een deel ook op het personage val bij hem(en alle eigenlijk) en niet alleen het uiterlijk. Hij is leuk om naar te kijken in ieder geval!

Evan Peters, wie ken hem niet? Hij is bekent van de horror serie American Horror Story waarin hij verschillende personages vertaalt. Ik vind hem zo schattig en lief en leuk en hij is gewoon perfect. Nouja, niemand is perfect, maar hij komt er wel dichtbij. Ik vind het zo leuk dat hij en Emma Roberts samen zijn, ze zijn zo'n schattig stel. 

Vic(tor) Fuentes van de band Pierce The Veil! Hij is geen acteur maar een zanger en oh my god, ik denk niet dat ik ooit zo veel inapropriate dromen heb gehad met iemand als met hem hahahaha. Ik ga hem morgen, technisch gezien vandaag want ik ben weer te laat met ze vrijdag blog en het is 00.12 am zaterdag, zien in de Melkweg in Amsterdam! Dit zal de tweede keer zijn dat ik hem/hen zie in het echt en ik heb er zin in.

En dan last but not least, Jonny Depp. Hij is een van de veelzijdigste acteurs op deze planeet en hij doet mijn hartje sneller slaan in menig film. Vooral Pirates Of The Carribean is mijn favoriete serie met hem. Hij is hilarisch en sexy als Jack Sparrow en ik zou het niet erg vinden als ik een nachtje met hem mocht delen. Al is hij nu wel al weer ouder, hij ziet er nog steeds enorm goed uit.


Ik heb hier eigenlijk alleen maar "beroemde" mensen gekozen maar ik wil daarbij nog heel graag een jongen toevoegen van mijn opleiding. Ik ga er geen foto bij plaatsen want stel je voor hij zou dit ooit vinden, schaam schaam haha, maar hij's een beetje als een Australische surfer dude met lange blonde krullen en een goddelijk lichaam en gezicht(lekker objectief haha), maar ja, onbereikbaar helaas.

Dit waren een aantal mooie mannen en mijn perfecte meneer/vriend/partner zou een kruising zijn tussen al deze mannen haha

Een heel fijn weekend gewenst, tot volgende week!

P.s. Laat me weten welke mannen jullie leuk/mooi/knap/geweldig vinden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten