dinsdag 10 maart 2015

Project 365 - week 8

Week nummer 8 van project 365! ENJOY!


DAG 1 - Dinsdag
Dit doosje hebben we gevonden bij de mijn oma thuis. We zijn de grote opruiming aan het houden en dit kamen toen tegen. Het is een doosje die oma ooit bij de Chinees heeft gekregen omdat ze jarig is. Ik vind het super schattig uitzien en het is een leuke kamerdecoratie.

DAG 2 - Woensdag
Een OOTD van de donderdag. Ik draag een gestippelde blouse van de Forever21 die ik tot bovenaan dichtgeknoopt heb. De ketting die ik op BOOHOO.nl besteld heb, gaat onder de kraag door. Ik vind dit een extra leuk effect hebben door het ronde zwarte lijntje op mijn blouse.

DAG 3 - Donderdag
Spekjes in een potje! Een random fotomoment van de zaterdag. Ik vind het altijd leuk uitzien als je iets in zo'n opbergpotje bewaard. Je zou er alle soorten spulletjes of snoep in kunnen bewaren en dan zou je het zo gewoon in je woonkamer kunnen zetten als roomdecoration

DAG 4 - vrijdag
Vandaag was ik weer bij de groenteboer en deze keer zat de pauw (waarvan ik niet wist dat die er was) op de elektrisiteitskast. Dit is gewoon een plek waar wij kunnen lopen. Ik vond het wel mooi en grappig uitzien, maar ik durfde niet dichterbij de komen. Vandaar deze niet ingezoomde foto van afstand.

DAG 5 - Zaterdag
De Fashionfoto van de zondag. De zondag had ik mijn nagels gelakt met de grijze nagellak van Catrice. De horloge van Modemusthaves.nl had ik om. De broek die ik aan had was van de H&M en is gewoon een simpele blauwe skinny. En het witte truitje is van de Primark in Dublin.

DAG 6 - Zondag

Mijn trots! Mijn klerenkast! (; Vorig jaar heb ik mijn kamer helemaal veranderd en zo ook mijn klerenkast. Die was namelijk veel te klein geworden. Deze kast hebben we bij de IKEA gekocht, het is een PAX-kast. Je kan daar je kast helemaal zelf inrichten. Ik heb gekozen voor een stang helemaal bovenin waar ik mijn truitjes en jurken ophang en onderin planken voor mijn sokken, onderbroeken, sjaals, riemen, broeken etc. Mijn schoenen onderin staan op een la die je kan uitschuiven, zodat je niet helemaal hoeft te graven voor de schoenen die achteraan staan. Het is echt een aanrader, er zijn veel verschillende manieren hoe je je kast kan indelen.

DAG 7 - Maandag
Ik moest boerenkool halen voor mijn moeder. Dus ik ging op mijn fietsje naar de Jan linders en toen kwam dit random fotomoment. Ik zit op mijn (redelijk) nieuwe Cortina fiets met mijn tuinbroek en schoudertas van de H&M.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten