dinsdag 31 maart 2015

Project 365 - week 11

DAG 1 - Dinsdag
Genietend van het zonnetje en luisterend naar James Bay loop ik terug naar huis na een dagje school. James Bay heeft vandaag eindelijk zijn nieuwe album "Chaos and the Calm" uitgebracht en ik kan niet stoppen met luisteren! Op de foto zie je mijn OOTD. Ik heb de broek aan van FEEshop die ik vorige week gekocht had. De jas heb ik vorige lente gekocht en is van BOOHOO.nl. De sjaal heb ik in Griekenland gekocht en het zwarte truitje is van de Vero Moda. 

DAG 2 - woensdag
Mijn moeder had weer nieuwe bloemetjes gekocht! Ik kon het natuurlijk niet laten om er even een foto van te maken voor 't blog! (:
DAG 3 - donderdag

TBT! Throwback naar Griekenland 2014. Ik ben met mijn vader, moeder en twee broers naar Griekenland gegaan vorige zomer. We hebben veel op het strand gehangen, rondgereden, bezichtigd en heeeerlijk gegeten! Het eten in de restaurants is daar zo goedkoop, dat je ongeveer iedere dag kan gaan uiteten. Op de foto zie je ook 1 van de restaurants waar we hebben gezeten. Het was er helemaal leeg en wij waren de enige bezoekers, maar het eten was zeker lekker. Na een paar dagen zijn we alleen toch maar weer zelfgemaakt eten gaan, om toch iets gezonds binnen te krijgen.

DAG 5 - vrijdag
De vrijdag dat is de dag dat ik altijd met de auto naar school ga. Hier zie je mijn hand die het stuur vast heeft, klaar om te vertrekken met de Toyota. 

DAG 6 - zaterdag
De zaterdag had ik een turnwedstrijd: De finale wedstrijd! Het hele jaar zijn er maar een paar wedstrijden. Je begint met de plaatsingswedstrijd en deze heeft iedereen. Vanuit die wedstrijd kan je je plaatsen voor andere wedstrijden: De halve finale en de toestelfinale. Tijdens de halve finale kan je je weer plaatsen voor de finale als je bij de beste 10 zit. Op de foto zie je mij op de balk staan, bezig met mijn oefening. Tijdens de halve finale was ik 10e geworden en was ik dus net door. Nu tijdens de finale eindigde ik weer als 10e.

DAG 7 - zondag
Hier zie je het truitje dat ik gekocht had bij de conceptstore FEE vorige week. Het truitje was een one size shirt, het zou dus iedereen moeten passen. De nep-leren mouwen zijn drie kwart. Ze vallen in mijn ellebogen. Het truitje is achter korter dan voor. De achterkant is een soort gatenstof, dit schijnt dus door. Hij zit heel lekker, lekker los en luchtig. Een top truitje voor als het weer warmer wordt!

DAG 7 -maandag
Het kunstwerk van mijn moeder! Ze heeft deze mand ooit gekregen, maar toen zat er heel iets anders in, weet alleen niet meer wat. Nu heeft ze dit ervan gemaakt. De zak met waxinelichtjes zat altijd in de weg en scheurde altijd kapot. Dus heeft ze ze maar in deze mand gedaan en het ziet er nog leuk uit ook nog!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten