zondag 15 maart 2015

10x funny facts

10x Funny Facts! Herken jij jezelf of bepaalde situaties, als je naar deze foto's kijkt, ook heel erg?


Wie heeft dit niet. Of je nu op het internet aan het shoppen bent, of als je in de winkel staat. Dat je van die vreselijke keuzes moet maken, omdat je niet genoeg geld hebt om alles te kopen.



Hier kan Kristien heel veel over vertellen. Als wij een selfie maken, moet Kristien vaker op de tenen gaan staan, zodat we allebei op de foto passen.

Helemaal waar! Als je alleen al je stem hoort heb je zoiets van: 'Klink ik nu echt zo?' En als je dan ook nog eens beelden ziet, wordt het helemaal erg.


Die eerste ontmoeting met de ouders van je vrienden. De helft van de tijd zijn die altijd vet Awkward, omdat jij niet weet wat je moet zeggen en zo aardig mogelijk probeert over te komen.


Een van de irritante situaties als je naar de bioscoop gaat, is deze. Als mensen langs willen, terwijl er eigenlijk geen plaats is om te lopen en jij moet toch ergens met je benen heen. Soms schoppen ze dan ook nog eens je popcorn of je drankje om.



Deze vond ik echt vet droog, maar wel echt toepasselijk. Probeer het maar eens uit. Is niet haalbaar.


Dat gevoel dat als je helemaal alleen bent en je hebt de grootste lol met jezelf.



Story of my life! Ik vind het altijd vet irritant als ik even in de auto zit en er is geen fatsoenlijke muziek op de radio. Maar als er dan een liedje komt dat ik helemaal top vind, zing ik zo hard mogelijk mee als ik kan. Als ik thuis ben, de radio staat aan en dan komt mijn favoriete liedje op dan draai ik het volume naar max en dan blijft dat dansje niet achterwegen.


Ik dacht echt dat alleen ik dat had, maar toen ik kwam dit plaatje op het internet tegen. Zelfs nu ik 19 ben, heb ik dat nog altijd. Als ik het licht uit moet doen, omdat iedereen al in bed ligt, ben ik in no time boven.


Wie houdt er nu niet van minions! De persoon die dit maakte, in ieder geval wel. Hij zag een kans en pakte deze kans.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten