dinsdag 3 maart 2015

Project 365 - week 7

Week 7 van project 365! Enjoy it!


DAG 1 - dinsdag
Mijn outfit of the day! Ik draag niet vaak rokjes, dus ik vond dit wel een foto waardig. De trui heb ik in Dublin gekocht en is van de Pull & Bear. De mosterdgele kleur vind ik helemaal geweldig. Het rokje is van de Bershka en is gewoon een simpel skater skirt.

DAG 2 - woensdag
 Tosti A la Marit! 
Ik maak een tosti nooit met een tosti-apparaat, maar ik maak ze zelf in een pannetje. Je pakt een bakpannetje, doet er boter in en zet het op het vuur. Je wacht even tot de boter gesmolten is en gaat pruttelen. Dan doe je je tosti erin en na een tijdje draai je hem om en wacht je tot ook deze kant een klein beetje bruin is. en KLAAR!

DAG 3 - donderdag
Vandaag heb ik Magic Mike gekeken! Mijn klasgenoten vonden het schandalig dat ik die nog niet gezien had, dus toen besloot ik om deze te gaan kijken als afsluiter van de dag. En het was een goede afsluiting. De film is super grappig en de dansjes zijn sexyyyy! In de zomer komt Magic Mike XXL uit en ik sla die deze keer zeker niet over. 

DAG 4 - vrijdag
Zoals bijna iedere vrijdag heb ik vandaag ook weer een random-fotomoment-foto. Op de vrijdag ga ik namelijk altijd met de auto naar school en dan stop ik nog wel eens langs de weg om een foto te maken. Zo ging dat ook vandaag weer. Het was een erg donkere dag, het zonnetje kwam niet door vandaag. 

DAG 5 - zaterdag
Vandaag had ik turnwedstrijd! Het was de halve finale van de Limburse Kampioenschappen en de eerste 10 zouden zich plaatsen voor de finale. De vorige wedstrijd was ik 24ste en ik zou dus 14 plaatsen omhoog moeten. Toch is me dat gelukt! Ik ben precies 10e geworden en ik ben dus door naar finale die eind maart plaatsvindt. Op de foto zie je de kerk van Horn en het zonnetje dat scheen toen ik buiten kwam. 
Vandaag was het ook nog eens dubbel feest! Dina en ik hebben kaartjes kunnen bemachtigen voor Pinkpop!

DAG 6 - zondag
Jazeker dames! Dit is Mr Grey! Vandaag ben ik naar 50 shades of Grey geweest met een paar klasgenoten. Ik moet eerlijk zeggen dat de film me een beetje tegenviel. Ik vond eigenlijk dat er niet echt een leuk verhaal achter zat. De romantische delen, zoals de boswandeling en de vlucht in een raar vliegtuig, vond ik wel heel leuk. Er was voor mijn gevoel alleen niet echt een moment in de film waarbij ik dacht, 'oh, ik wil weten wat er gaat gebeuren,' of 'oh, dit is zielig', of 'SPANNEND'. Het was redelijk oppervlakkig. Gelukkig was mr. Grey er en had ik wel nog iets om naar te kijken. HOT! En toen was er ook nog een open einde en dan ben je toch benieuwd naar die andere delen van 50 shades. Al weet ik niet of ik die in de bioscoop ga kijken. Het was gelukkig wel heel gezellig met de klasgenoten dus ik ben wel blij dat ik gegaan ben.

DAG 7 - maandag
Dit is een top idee van mijn moeder! Wij hebben een open haard, maar die gaat nooit meer aan omdat de lucht niet meer goed naar boven gaat door de schoorsteen. Daarom heeft mijn moeder bij de Xenos verschillende glazen kaarsenpotjes gekocht die ze hier ingezet heeft. Op de foto zie je het dan het resultaat als alle kaarsjes aan zijn. Het ziet er super gezellig uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten