dinsdag 24 maart 2015

Project 365 - week 10

Wat een feest! We zijn bij week 10 van project 365!

DAG 1 - Dinsdag
Vandaag ben ik op de fiets naar school gegaan! Ik ben met de fiets ongeveer even lang onderweg als met de bus. Dus normaal zou ik normaal voor de bus kiezen, maar omdat ik toets had en geen 5 minuten van tevoren wilde aankomen, ben ik op de fiets gegaan. Het was super lekker weer, dus ik vond het ook helemaal niet erg om op de fiets te gaan. Zo heb ik ook weer gewerkt aan NYR nr. 30. Op de foto zie je mij met mijn broek van de Topshop, T-shirt van Zara en jas van H&M op de fiets terug naar huis zitten.

DAG 1 - dinsdag deel 2 
En natuurlijk als het zo'n mooi weer is, kan ik het niet laten om af en toe wat foto's te maken. Ik weet niet hoeveel tractors ik tegen ben gekomen in dat half uur, maar het leek erop dat het ook top weer was voor de boeren. En zo ontstond deze foto.

DAG 2 - woensdag
Mijn moeder was vandaag naar de winkel gegaan en ze had HOUMOUS meegenomen! De laatste keer dat ik dit gegeten had, was in Dublin deze zomer. Dit is echt super lekker! Het smaakt op boterhammen, broodjes, toastjes etc. Naast de pikante zijn er ook nog andere soorten houmous en allemaal een aanrader.

DAG 3 - donderdag
Vandaag was St. Joep in Sittard. Er staan dan allemaal marktkraampjes door heel Sittard. Je kan er riemen, tassen, kleren, speelgoed etc. kopen. Ook is in bijna alle andere winkels korting. Zo was ik in een van de concpetstores in Sittard: Feeshop. Ook hier was flinke korting en ik kon deze broek daarom niet laten hangen.

DAG 4 - vrijdag
Ik probeerde een foto te maken van mijn haren die ik had ingevlochten. Na verlamde armen en een rood hoofd van op de kop hangen, was dit het resultaat. De vlecht gaat van mijn nek naar de knot toe.

DAG 5 - zaterdag
De zaterdagavond. Kachel aan, tv aan en voetjes omhoog!

DAG 6 - Zondag
Vandaag was dan de aller laatste carnavalsoptocht en wij waren Chinezen. Ik was extra vroeg opgestaan om mijn haar fatsoenlijk te doen, maar mijn haar wilde niet meewerken. Ik was me vreselijk aan het ergeren, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. Ik had mijn haren om mijn hoofd ingevlochten zoals je op te foto kan zien. Na veel tijd en moeite is het dan toch nog wat geworden (alleen waren we door mij wel te laat).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten