donderdag 5 maart 2015

Stories based on songs #9

Iedere week vertaal ik een bekend (of minder bekend) nummer naar onze prachtige moedertaal. Sommige verhaaltjes zullen veel op het origineel lijken, andere bevatten alleen maar een paar woorden uit de oorspronkelijke lyrics. Dit nummer staat al weken op nummer één, dus jammer genoeg kon ik er echt niet meer om heen. Bij het vertalen leek de lyrics niet heel veel samenhang te hebben, maar om het jullie makkelijker te maken (en mij voldoende nachtrust te schenken...) heb ik het zo gelaten(: Weten jullie welk zomers nummer ik vertaald heb? 
Wanneer ik motivatie nodig heb, dan is de enige oplossing mijn koningin.
Want zij is sterk, zij is altijd in de buurt als ik haar wil. Al die andere meiden zijn misschien wel verleidelijk, maar ik ben leeg zonder jou.

Ze loopt als een model en vervult mijn wensen net zoals een geest uit een fles, want ik ben de tovenaar der liefde en ik heb een toverstok. Al die andere meiden mogen dan verleidelijk zijn, maar ik ben leeg zonder jou.

Ze geeft me liefde en affectie. Schatje, heb ik al gezegd dat jij de enige voor me bent? Nee, na jou komt geen nieuwe. Mijn moeder vindt je ook geweldig, ze zegt dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Het enige wat me nu nog te doen staat is jou iets vragen…

Maar jij vroeg eerst:
'Heb je me nodig?
Vind je me wel mooi?
Laat ik jou voelen alsof je vreemdgaat?'
En ik zei: ‘Nee, natuurlijk niet, want ik denk dat ik een cheerleader gevonden heb. Jij bent er altijd als ik je nodig heb.’



Controleer hier of je het goed hebt geraden!(:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten