dinsdag 17 maart 2015

Project 365 - week 9

Week nummer 9 van project 365! 


DAG 1 - Dinsdag
Omdat we vrijdag en zaterdag concert hebben, had ik dinsdag mijn instrument nog een uitgepakt om te oefenen. Op de foto zie je een stukje van mijn saxofoon en het liedje dat ik aan het oefenen was: 'Windows of the World'. 
Let niet op de rommel op de achtergrond, kleren opruimen is niet helemaal mijn ding.

DAG 2 - Woensdag
Vandaag hadden we op stage de moestuinen gemaakt van de Albert Heijn. Ze zijn echt super leuk! Deze actie liep tot 15 maart. Bij elke 15 euro aan boodschappen krijg je een doosje met daarin de grond en de zaadjes. De potgrond is een tablet gemaakt van kokostabletje die bestaan uit samengeperst kokosgruis. Als je er water op doet dan rijst de tablet omhoog en wordt het potgrond. Heel grappig om te zien. De potgrond doe je dan in het doosje en de zaadjes laat je in het zakje en leg je op de potgrond. Op de foto zie je het resultaat.

DAG 3 - Donderdag
Zie hier hoe ik mijn nieuwe jurk openmaakte. Toen ik deze op het internet vond, moest ik hem kopen. Hij is van de ZARA. Hij zit super fijn en ik weet zeker dat ik hem veel ga dragen. Overal op de jurk staan bloemen en laat dat nou net het patroon zijn dat ik bijna altijd draag.

DAG 4 - vrijdag
De vrijdag wordt bijna standaard een random fotodag. Zo ook vandaag heb ik deze random foto gemaakt. Het is een heel groot veld, waar alleen deze boom in het midden staat. Ik kom er heel vaak langs en steeds weer vind ik het heel mooi uitzien. Dus vandaar dat ik daar vandaag een foto van heb gemaakt.

DAG 5 - Zaterdag
Dit weekend hadden we de vrijdag en de zaterdag het afscheidsconcert van de zaal. We gaan namelijk verhuizen, omdat de zaal te oud is. Na zo'n 80 jaar is het namelijk niet meer mogelijk om de zaal te renoveren. Het was een super concert, ook hebben we andere verenigingen uitgenodigd die mee hebben gedaan. Zo kwam onder andere de carnavalsvereniging een verhaal vertellen en de Revue heeft een toneelstukje gedaan waar iedereen van in een deuk lag.

DAG 6 - Zondag

Een throwback naar vorig jaar toen ik nog in het recreatiepark werkte. Ik vond het heerlijk werk. Lekker buiten en er was niet altijd veel te doen. Ik reed de helft van de tijd in het treintje of ik stond bij de bootjes te helpen om mensen helpen bij het in en uitstappen.

DAG 7 - Maandag
Chillmodus on. Vandaag de dag was redelijk saai. Mijn planning van de dag was: Leren, leren, eten, leren, leren turnen, leren. Na een hele dag leren, had ik toen ik naar het turnen ging even tijd om te relaxen. Op de foto zie je mijn nikes en mijn favoriete broek van de topshop. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten