zondag 8 februari 2015

10x op een creatieve manier 'ik ben zwanger'

Wat doe je als je zwanger bent en je wilt het aan je vrienden en familie vertellen? Je kan het natuurlijk gewoon vertellen, maar je kan het ook interessant maken. Hier zijn 10 creatieve "hoera ik ben zwanger-"foto's die ik gevonden heb op het internet:


Deze superheld krijgt een assistent erbij en hij is er blij mee! Hoppa!

Expected to pop! Simpel, maar het ziet er wel heel leuk uit!

Mario wacht op zijn Luigi. Het duurt nog even voordat hij het spelletje mag gaan spelen!

Een buiktekening van een verrassingsei van Kinder, welke verrassing zou hier in zitten?


Ik moest even drie keer kijken voordat ik deze snapte! maar 3, 2, 1 VUUR! en de buik van mama wordt plat geduwd.

De 2 zinnen die je bijna overal bij kan gebruiken, kan natuurlijk ook hier! 

Loading, Loading... Nog eventjes! 


Pap heeft bier in de buik, het zusje appelsap en de mama de baby! 


Deze vond ik heel schattig! 
Eigenlijk een hele simpele foto, maar het ziet er super leuk uit!

De film: Then Comes Baby, coming this december! Wie wil hem allemaal zien?


Hoe zou jij je zwangerschap willen aankondigen? 
Zoals je hierboven kan zien, hoef je niet alles uit de kast te halen, maar zijn er ook hele simpele dingen die het al net iets leuker maken dan het gewoon vertellen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten