zaterdag 21 februari 2015

10x Date nummers

Vorige week was het Valentijnsdag en ik geef carnaval de schuld dat ik toen geen blog heb kunnen maken.  Om toch nog iets in deze romantische sfeer van Valentijn te doen, heb ik besloten om een lijst te maken van Date nummers die het extra romantisch maken! Dus hierbij komt dan mijn Top 10 date nummers!

1. Ed Sheeran - Thinking out Loud


Deze kan gewoon niet beter! Dit is mijn nummer 1 van de date nummers! De clip bevestigd dit alleen nog maar meer. Hier kan ik helemaal bij weg zwijmelen. Als ik nu zou trouwen, zou dit het nummer worden waar ik de eerste dans op dans, zeker weten!

2. Taylor Swift - You belong with me


Dit liedje vertelt hoe het liefdesleven zou moeten lopen. Jammer genoeg is het maar een liedje en een videoclip, maar o zo romantisch! Ik denk dat iedereen wel hoopt op zo'n buurjongen en dat toevallig jullie kamer naar elkaar toe wijzen. En dat er dan ook nog toevallig een raam is, zodat er briefjes gestuurd kunnen worden.


3. Kiss Me Slowly - Parachute

De titel zegt het al, just Kiss Me Slowly. Iets wat zeker moet gebeuren op een date.

4. Love Me Like You Do - Ellie Goulding


Het valentijnsnummer van 2015! Dit nummer is de soundtrack van 50 Shades of Grey, de film waar zo veel over wordt gepraat. Zelf weet ik nog niet of ik de film ga kijken, maar van het nummer van Ellie Goulding ben ik een groot fan!

5. All of Me - John Legend


Het liefdesnummer van 2014! All of Me, als er iemand is die dit nummer nog nooit gehoord heeft, heeft diegene onder een steen geleefd. Hij is zo lang zo vaak op de radio gedraaid. Het nummer dat hij geschreven heeft voor zijn vrouw. 

6. I'm in Love - Krystl



Waarschijnlijk kennen veel mensen dit nummer van de Cornetto ijs reclame en ik wist in eerste instantie ook niet dat ie van Krystl was. Het nummer past wel precies bij Valentijnsdag. Ik vind het liedje klinken alsof je in de zevende hemel bent en geniet van die verliefdheid.
"I'm in love, I'm in love, I'm in love with you"



7. A Thousand Miles - Vanessa Carlton


Deze eerste single van Vanessa's debuutalbum was een groot succes. Misschien ken het lied wel van de film "White Chicks". Waar de hoofdrolspelers het nummer proberen mee te zingen. 
Dit is wat Vanessa over het lied zegt:
"a combination of reality and fantasy. It's about a love that so consumes you that you do anything for it."
Een echt liefdesnummer dus! 


8. Yours - Ella Henderson



Ella Henderson een achttienjarige deelnemer van X Factor UK 2013 die nu ook nummers heeft die in Nederland hoog scoren. Ik vind het een heerlijk nummer.

I feel like I'm ready for love
and I, wanna be your everything and more
and I know every day I say it
but I just want you to be sure
that I am yours

9. The Way I Live - Ed Harcourt


Ik HOU van dit nummer! Ik heb het iedere dag minstens 3x afgespeeld en natuurlijk keihard meezingen. Dit is ook het nummer van de Burberry festive film met Romeo Beckham, een heel romantisch filmpje waar twee geliefden elkaar vinden.

10. A Thousand Years - Christina Perri


Ook dit is een echt liefdesnummer. Het lied is gemaakt voor de film 'Breaking Dawn part 1'. Het derde deel van de Twilight serie waar Bella en Edward gaan trouwen, op huwelijksreis gaan en een kind krijgen. Hoe Romantisch. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten