dinsdag 24 februari 2015

Project 365 - week 6

Week 6 van project 365! Ik had een weekje vakantie, maar die was natuurlijk veel te kort om uit te rusten na carnaval.

DAG 1 - dinsdag
De laatste dag van carnaval en dan is het alweer afgelopen en moeten we weer wachten tot volgend jaar. Ook vandaag ben ik weer in Maastricht geweest. Vandaag was hermeniekes (harmonieën) treffen. In heel Maastricht kom je dan muziekgroepen tegen die optredens doen op straat. Er zijn drumbands die door de stad lopen, harmonieën, fanfares en mensen die zelf instrumenten hebben meegenomen om met andere mee te spelen. Het is erg gezellig en leuk om naar te kijken. Zoals je op de foto kan zien had ik een hele oude jas aan waar gouden vlekken op zitten. Het is de werkjas van mijn vader waar ik één van de neppe rozen op vastgemaakt heb. 

DAG 2 - woensdag
Aswoensdag, de dag na carnaval aka uitbrakdag. Na heerlijk uitgeslapen te hebben, ben ik met mijn ouders meegegaan om ergens te lunchen. Zoals je op de foto kan zien had ik een gegratineerde uiensoep en omdat het vandaag aswoensdag is, kwamen ze langs met een zoute haring. Een goed begin van de dag was het zeker!

DAG 2 deel 2 - woensdag
's Avonds ben ik met een vriendin naar de bioscoop geweest om de carnaval helemaal af te sluiten. Op de foto zie je de redelijke nieuwe JT bioscoop Kerkrade waar we waren. Een erg mooie bioscoop! We gingen naar 'Jupiter Ascending', waarin Channing Tatum en Mila Kunis de hoofdrolspelers zijn! De film vond ik in het begin moeilijk te begrijpen, maar uiteindelijk snapte ik het verhaal wel. Kijk in ieder geval de trailer, zodat je enigszins weet waar het over gaat. Verder is het heel goed in elkaar gezet! Als ze door de lucht vliegen, lijkt het net echt. Ik vind het zeker een aanrader, maar zeg nu zelf, welke film met Channing Tatum en Mila Kunis is dat nou niet?

DAG 3 - donderdag
De donderdag van de vakantie moest ik maar weer eens gaan beginnen aan mijn schoolwerk, want daar heb ik geen tijd voor gehad en zal ik verder ook geen tijd meer voor hebben. Zoals je kan zien kan ik me heel goed concentreren en was ik ondertussen vooral geen andere dingen aan het doen...

DAG 4 - vrijdag
Ik ging vandaag frieten halen bij de frituur bij ons om de hoek en daar hing dit aan de muur:"family rules". Ik vind de tekst die er op staat erg leuk en het geheel ziet er ook kleurrijk uit. De verschillende bordjes met verschillende teksten en lettertypen vormen samen een leuk geheel. 

DAG 5 - zaterdag
De zaterdag maakte ik deze random foto van de oude koffiemolen die bij ons aan de muur hangt in de keuken. We hebben er nog nooit koffie van gemaakt, maar af en toen kan ik het niet laten om er eens aan te draaien, gewoon omdat het kan. Het weekend was niet meer zo spectaculair. Ik heb toen vooral gewerkt.

DAG 7 - maandag
Vandaag was weer de eerste schooldag geweest en 's avonds moest ik even lekker bijkomen met een film op de bank. 'The Best of Me' heb ik gekeken en het is een echte aanrader. Het is een verfilming van het boek van Nicholas Sparks. De hoofdrol werd gespeeld door James Marsden die ook op de foto te zien is: HOT! Het is een echte romantische huilfilm die gaat over een liefde ontstaan op de middelbare school die elkaar weer tegenkomen na 21 jaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten