dinsdag 10 februari 2015

Project 365 - Week 4

Hier zijn weer 7 foto's van deze week! Deze week ontbreekt de zondag, en heeft de zaterdag weer een extra fotootje. 

DAG 1 - Dinsdag
Ik heb het eerste onderdeel van mijn caranavalsoutfit gevonden: deze beertjestas! Dit is mijn aller eerste schooltas die ik vandaag op de zolder gevonden heb. Hij past nog net, maar dat is juist fijn. De rits zit namelijk ook aan de achterkant waardoor ik dus niet bang hoef te zijn dat iemand mijn spullen steelt. 

DAG 2 - Woensdag
Nadat ik samen met een klasgenoot de eerste brief gestuurd heb naar een stageplek in het buitenland, zat ik in het treintje terug naar huis. Met mijn favoriete schoenen, skinny jeans en de jas, die nu al vaker op het blog is verschenen in de korte tijd dat ik hem heb! 


DAG 3 - Donderdag
 Vanaf het begin van dit schooljaar heeft mijn nichtje al een kamer in Maastricht en ik had hem nog steeds niet gezien. Eindelijk hadden we vandaag allebei tijd en toen ben ik dus naar Maastricht gegaan om haar op te zoeken. Dit is een foto van de Sint Servaas die ik tegenkwam onderweg.

DAG 4 - Vrijdag
 Mijn MAC-lippenstift! Eindelijk heb ik er één. Voor mijn verjaardag had ik een bijenkorf-cadeaubon gevraagd, omdat ik daar deze lippenstift van wilde kopen. Het heeft me alleen 4 maanden gekost om iets uit te zoeken. Ik vond het zo lastig, omdat het een dure lippenstift is en ik wil de cadeaubon niet zómaar aan iets uitgeven. Uiteindelijk heb ik deze rozige lippenstift uitgekozen en ik ben er hartstikke blij mee. Je smeert hem heel fijn op je lippen en hij blijft lang zitten. 

DAG 5 - Zaterdag deel 1
Vandaag was ik gaan wandelen met mijn ouders. Ik had bijna niks te doen en ik had wel zin om even een frisse neus te halen. Ik heb de camera meegenomen en tijdens de wandeling meerdere foto's gemaakt. Dit is een stapel hout die klaar ligt om in stukjes gehakt te worden om later verbrand te worden in de open haard. 

DAG 5 - Zaterdag deel 2
's Avonds kwamen Dina en Kristien langs en dat betekent gezelligheid! Eerst hebben Dina en ik onze vakantie geboekt en daarna hebben we met zijn drieën gewerkt aan het blog en alle social media die daarbij horen! Een gezellig en productieve avond dus!


DAG 7 - Maandag
Deze maandagavond hoefde ik niets meer voor school te doen, dus ik kon lekker achterover hangen met een koekje en een kopje thee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten