donderdag 26 februari 2015

Stories based on songs #8

Iedere week vertaal ik een bekend (of minder bekend) nummer naar onze prachtige moedertaal. Sommige verhaaltjes zullen veel op het origineel lijken, andere bevatten alleen maar een paar woorden uit de oorspronkelijke lyrics. Vanavond gaan we voor een echte powergirl. Deze kleine meid met grote stem mag dan een beetje ordinair beginnen te worden, haar nummers zijn mega aanstekelijk en blijven lang hangen, heel lang...


Als je het wil, moet je het nemen. Ik had het eerder tegen je moeten zeggen… Ik probeerde het te verbergen, loog erover, maar ik kan niet meer doen alsof.

Je was beter, dieper. Ik was totaal betoverd door jou. Als een dodelijke koorts voerde jij mij mee naar de hel.

Bij iedere gedachte aan je lichaam kwam ik tot leven. Het was dodelijk, het was fataal. In mijn dromen voelde het zo goed, maar iedere keer als ik bij je was, werd ik wakker.

Ik wil alleen levend dood gaan, nooit met een gebroken hart als oorzaak. Ik wil je niet horen liegen vandaag, niet nu ik ben geworden wie ik echt ben.

Hier komt het gedeelte waarin ik zeg dat ik je niet wil. Ik ben sterker dan ik eerder was. Dit is het gedeelte waarin ik breek met jou, het gedeelte waarin ik weer vrij ben, want ik kan de vrijheid niet meer weerstaan.

Voor het antwoord en de sexy videoclip, 
klik je hier(: had jij het goed geraden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten