vrijdag 6 februari 2015

What's in my bag (van Kristien)


Ik heb nog wat moeite om leuke onderwerpen te vinden om over te bloggen maar toen kwam Marit op het idee om een What's in my bag te doen, net zoals zij een paar maanden geleden had gedaan. Dit vind ik echt heel leuk, al mijn spulletjes laten zien en er kort iets over vertellen. 

Ik ben zelf nogal een OCD typje dat alles perfect en op dezelfde plaats in haar tas wil hebben zitten. Nu is mijn favoriete tas deze van The Body Shop en is een georganiseerde tas best onmogelijk. Ik vind het wel fijn zo maar ben wel altijd alles kwijt en moet 6 checken of ik alles heb voordat ik weg kan. Om het wat duidelijker te maken heb ik alle spullen ook wat georganiseerder neer gezet.


Ik heb best veel spullen mee in mijn tas, en dit is wat ik mee neem als ik ergens heen ga zoals winkelen of dagjes uit. Sommige dingen neem ik wel of niet mee, ligt aan de situatie en wat we gaan doen. Ik heb de spulletje in vier groepen opgedeeld zodat het wat makkelijker is om over te vertellen, enjoy!

 Dit zijn mijn dopper, tissues, deo, pen, pleisters en The Body Shop lipbalm. De dopper heb ik eigenlijk altijd gevuld met water, niet met sapjes ofzo en ik heb hem gekregen voor mijn 21e verjaardag van Marieke. Ik ben er enorm blij mee en hij is super handig in het gebruik. De Deo is van Balea en is als het goed is  dierproefvrij en milieu vriendelijk(mijn moeder heeft hem voor me gekocht en ze weet dat ik aan die beide dingen veel waarde hecht.) Daarnaast heb ik ook een pakje tissues van de Tesco uit Praag die mijn moeder heeft meegenomen toen ze naar Praag ging aan het eind van de kerstvakantie. Dan heb ik nog een pen en een doosje pleisters, want het is beide handig om mee te hebben. Als laatst heb ik nog een lipbalm van The Body Shop bij me in zoete appel geur(van de laatste kerst collectie). Deze heb ik ook voor mijn verjaardag gekregen en ik vind hem zo enorm fijn!

Als tweede heb ik hier een minishopper, plastic zak, boek, Flow Weekly en mijn sleutels. De minishopper kun je open ritsen en dan wordt het zo'n tasje, ik heb deze van de Blokker en ik vind hem zo fijn. Ik heb deze vrijwel altijd mee voor het geval ik meer koop of boodschappen ga doen. De Flow Weekly heb ik niet altijd in mijn tas maar wel als ik hem toevallig heb gekregen en nog niet heb gelezen. Ik vind het een enorm leuk initiatief van Flow en super fijn. Daarnaast heb ik vrijwel altijd een boek in mijn tas, dit is nu The journals of Sylvia Plath, van een van mijn favoriete auteurs. Ook heb ik een plastic zak bij me voor als het gaat regenen. De tas is van stof en niet waterdicht, om te voorkomen dat de inhoud helemaal nat wordt heb ik deze bij me. En dan tot slot mijn sleutels, er is niet veel om over te vertellen behalve dat mijn huissleutels eraan zitten en die van mijn kamer in Leiden. Er hangen ook verschillende sleutelhangers aan zoals een rode bus die ik in London heb gekocht en een Ajax sleutelhanger.

Dit zijn een beetje mijn elektronica dingen die ik bij me heb(plus mijn gsm die er niet op staat!). Mijn Polaroid Instax Mini camera die ik niet altijd bij me heb maar wel steeds vaker nu. Daarbij heb ik ook een doosje bij me om de foto's in te doen zodat ze niet beschadigen in mijn tas. Ook heb ik een externe oplader bij me voor mijn gsm en mijn mp3 met muziek. Hij is eigenlijk al lang toe aan vervanging maar hij is nog steeds fijn en doet het nog redelijk goed(hij is van het merk Philips)


Als laatst heb ik hier dan mijn portemonnee(ik zeg altijd gewoon beurs maar blijkbaar is dat niet echt een Nederlands woord haha) en OV kaart. In mijn beurs zitten mijn pasjes, foto's en geld. Omdat ik student ben kan ik door de week gratis reizen en daarom heb ik mijn OV vrijwel altijd bij me.






Dit was mijn What's in my bag, het verandert nog wel eens, ligt er aan waar ik heen ga, maar dit zijn de dingen die ik vrijwel altijd bij me heb. soms heb ik ook nog mijn Gratitude Journal bij me. Ik heb eigenlijk geen elastiekjes of speldjes los in mijn tas, elastiekjes heb ik altijd om m'n pols.
Ik hoop dat jullie deze blog leuk vonden om te lezen! Ik zou het heel leuk vinden om te lezen wat jullie standaard in je tas hebben zitten, dus als je zin hebt reageer hieronder in de comments!

Hele fijne dag verder, en een fijn weekend gewenst!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten